Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Prezentacja samochodu odbyła się podczas corocznego zjazdu wszystkich wielbicieli i entuzjastów marki Jeep, w San Martino di Castrozza, w samym sercu Dolomitów. Impreza odbyła się między 12 a 14 lipca 2019 roku. To najważniejsza impreza w kalendarzu Jeep Owners Group (JOG).
Nowy Jeep Gladiator bazuje na bogatym dziedzictwie wytrzymałych, niezawodnych pickupów Jeepa, oferujących wyjątkowe połączenie solidnego pojazdu użytkowego, autentycznego designu Jeepa, większego poczucia wolności podczas jazdy z otwartą przestrzenią nad głową, funkcjonalnych rozwiązań i wszechstronności, zaawansowanych jednostek napędowych o zwiększonej wydajności oraz nowoczesnych systemów bezpieczeństwa i intuicyjnej technologii.
Pierwszy pick-up Jeepa pochodzi z 1947 roku, kiedy to Willys Overland wprowadził na rynek jednotonowego pick-upa z napędem na cztery koła bazującego na CJ-2A, a następnie kilka innych modeli pickupów, w tym FC-150/170 (1957-1965) , Jeepa Gladiatora/J Series (1963-1987), Jeepa CJ-8 Scrambler (1981-1985) i Jeepa Comanche (1986-1992). Dzisiaj, po 27 latach, marka Jeep powraca do segmentu pickupów, przedstawiając wyjątkową propozycję, wielozadaniowy pojazd typu „open-air” - przyjemny w prowadzeniu, oferujący legendarne możliwości terenowe i zaawansowane funkcje technologiczne w połączeniu z dodatkową możliwością przewozu narzędzi i ładunków, dzięki 152-centymetrowej stalowej skrzyni ładunkowej.
Jedyny w swoim rodzaju nowy Jeep Gladiator oferuje niezrównane możliwości, dzięki najlepszym w swojej klasie parametrom ładowności i holowania 4 x 4, gwarantując niezwykłą dynamikę jazdy szosowej i bezpieczeństwo pasażerów. Jego legendarne zdolności terenowe zapewniają systemy Command-Trac i Rock-Trac, osie Dana trzeciej generacji, elektroniczna blokada przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizm różnicowemu o ograniczonym poślizgu Trac-Lok, elektronicznie rozłączany przedni stabilizator poprzeczny oraz 33” opony terenowe.
Produkowany w Toledo w stanie Ohio, nowy Jeep Gladiator 2020 jest dostępny w następujących wersjach wyposażenia: Sport, Sport S, Overland i Rubicon. Samochód pojawi się w salonach sprzedaży Jeep na Bliskim Wschodzie w pierwszej połowie 2020 roku. W Europie można go kupić już teraz.
Wybór ponad 150 ekskluzywnych akcesoriów Jeep Authentic by Mopar zwiększa możliwości personalizacji nowego Gladiatora i podkreśla styl życia poszczególnych klientów. 110 z tych akcesoriów jest dostępnych również na rynku europejskim.
Dostępny w salonach sprzedaży Jeep w regionie EMEA w przyszłym roku w wersji Sport, Overland i Rubicon. Dwa modele Jeepa Gladiatora zostaną zaprezentowane na Camp Jeep - oba w specjalnej wersji terenowej Rubicon, z 3.6-litrowym silnikiem benzynowym, odpowiednio w czarnym i białym kolorze nadwozia.
Wideo prezentujące nowego Jeepa Gladiatora dostępne jest pod linkiem.
Więcej informacji o modelu, jego nowoczesnym wyposażeniu oraz zdjęcia pojazdu są dostępne w załącznikach.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 19.07.2019, 17:24 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Czas na rower - szukamy okazji, stawiamy na bezpieczeństwo - prognoza OLX
Zmienił się model zakupu rowerów przez Polaków - teraz chętniej poszukujemy okazji czy dodatkowych akcesoriów. Inwestujemy też w rowery elektryczne [1]. Potwierdzają to dane OLX - w ciągu dwóch pierwszych miesięcy tego roku, na długo przed szczytem sezonu, na ogłoszenia w kategorii rowery odpowiedziało blisko 180 tys. użytkowników.- 28.03.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
-
Image
Tumi prezentuje kolekcję damską Asra w kampanii z udziałem nowej globalnej ambasadorki marki, Mun Ka Young
TUMI umacnia swoje miejsce w świecie mody damskiej dzięki nowej kolekcji, która jest jednocześnie nowoczesna i wszechstronna.- 27.03.2024, 08:44
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Profesjonalne wsparcie biznesu HoReCa - warszawska Akademia Inspiracji MAKRO w nowej odsłonie PAP
Nowa siedziba Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie to nowoczesne wnętrze szkoleniowo-kompetencyjne, w którym doświadczeni szefowie kuchni, barmani, bariści, menadżerowie restauracji i marketingowcy szkolą klientów firm z branży HoReCa. O tym, że takie szkolenia są potrzebne i atrakcyjne świadczą liczby: od 2017 r. ponad 10600 uczestników wzięło udział w 1300 warsztatach zorganizowanych przez Akademię Inspiracji MAKRO.- 26.03.2024, 11:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom