Newsletter

Zdrowie i styl życia

FCA Performance Day po raz pierwszy dla dziennikarzy

13.06.2019, 16:35aktualizacja: 13.06.2019, 16:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Performance Day po raz pierwszy dla dziennikarzy
FCA Performance Day po raz pierwszy dla dziennikarzy
Po raz pierwszy, podczas FCA Performance Day, dziennikarze mogli przez cały dzień testować możliwości samochodów z portfolio Grupy FCA. Do dyspozycji gości została udostępniona gama samochodów Abarth, Alfa Romeo czy Jeep.

29 maja 2019 roku odbyło się FCA Performance Day – wydarzenie dedykowane branży flotowej, trwające cztery dni na Torze Modlin. Po raz pierwszy w tym roku jeden dzień został dedykowany jedynie dziennikarzom, by sami mogli sprawdzić możliwości jakie dają samochody z Grupy FCA zarówno na torze sportowym, jak i na trasie off-road.

„FCA Performance Day powstało z analizy portfela marek, które posiada w swoim portfolio FCA. Mam na myśli samochody osobowe Fiata, samochody dostawcze Fiata, sportowe samochody marki Abarth, piękne, sportowe Alfy Romeo czy kultowe, terenowe Jeepy. Chcieliśmy zorganizować takie wydarzenie podczas, którego będziemy mogli wykorzystać każdą z tych marek w jednym miejscu”, powiedział Rafał Grzanecki, dyrektor marketingu FCA Poland.

Wydarzenie rozpoczęło się od briefingu i podziału uczestników na grupy, następnie każda z grup udała się na zajęcia z instruktorami, by po przeszkoleniu technicznym przez instruktorów móc zacząć testowanie samochodów z rodziny FCA.

Pierwsza grupa wzięła udział w próbach na torze szkoleniowym, gdzie mogli sprawdzić możliwości Alfy Romeo Stelvio, Alfy Romeo Stelvio Quadrifoglio, Jeepa Compassa czy Jeepa Cherokee. Następnie kierowcy rozpoczęli rywalizację na czas za kierownicą Abarthów 124 Spider na specjalnym torze sportowo-treningowym. Kolejnym elementem wydarzenia było testowanie samochodów Abarth 124 Spider, Alfa Romeo Giulia oraz Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio na torze wyścigowym. Chętni mogli także usiąść na miejscu pasażera i przejechać się z kierowcą rajdowym Leszkiem Kuzajem modelem Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.

„Mamy sześć prób asfaltowych, w tym m.in. próby na torze o dwudziestu trzech zakrętach, na płytach poślizgowych, m.in. szarpaku, próby zręcznościowe, na czas, próby drogowe szybkie” – powiedział Leszek Kuzaj, kierowca rajdowy.

W tym czasie druga grupa udała się na jazdę po torze off-road, na którym mogła sprawdzić się za kierownicą Jeepa Grand Cherokee Summit, Jeepa Renegade Trailhawk czy Jeepa Compassa. Następnie uczestnicy mogli sprawdzić możliwości Jeepa Grand Cherokee Trackhawk, Jeepa Wranglera Rubicon czy Jeepa Wranglera Sahara na leśnej off-roadowej trasie.

„Na terenie Toru Modlin mamy dwa tory off-roadowe. Jeden techniczny, na którym prezentujemy możliwości terenowe Jeepa Renegade, Jeepa Compassa czy Jeepa Cherokee. W drugiej części mamy trudniejszy tor, z elementami prawdziwego off-roadu, w związku z tym tam do dyspozycji uczestników są Jeepy Wranglery i Jeep Grand Cherokee, czyli samochody wyposażone w przełożenie redukcyjne” – powiedział Krzysztof Kłos, Brand Manager marki Jeep.

Następnie następowała zamiana grup tak, by każdy z uczestników mógł przetestować możliwości jakie dają modele marek należących do FCA. Celem tego wydarzenia było nie tylko zaprezentowanie możliwości samochodów z marek należących do Grupy FCA, ale także podnoszenie kwalifikacji kierowców. Na zakończenie zostali nagrodzeni pucharami najlepsi kierowcy, którzy na obu trasach zdobyli największą liczbę punktów.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 13.06.2019, 16:35
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ