Newsletter

Nowa gama Fiata 500: kultowy samochód odnawia się i poszerza swoją ofertę o topowe wersje w gamie: Star i Rockstar

21.05.2019, 18:56aktualizacja: 21.05.2019, 18:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fiat 500 Star i Fiat 500 Rockstar
Fiat 500 Star i Fiat 500 Rockstar
Bardziej elegancka, stylowa i technologiczna: nowa gama Fiata 500, która pojawia się w salonach sprzedaży, oferuje liczne nowości. Należą do nich dwie nowe, topowe wersje w gamie, Star i Rockstar, przeznaczone dla młodego i eleganckiego klienta.

Wprowadzony na rynek po raz pierwszy w 1957 r. kultowy Fiat 500 najpierw „zmotoryzował” Europę, a następnie, dzięki swojej drugiej generacji modelu wprowadzonej w 2007 r., całkowicie zrewolucjonizował kategorię samochodów miejskich, oferując po raz pierwszy poziom stylu i technologii nie spotykany dotąd w tym segmencie.

21 maja 2019, po 12 latach, nowa 500 „robi kolejny krok naprzód”, potwierdzając, że jej powołaniem jest, jak zawsze, wyznaczanie nowych trendów.

Krótko mówiąc, mamy tutaj wszystkie elementy, które przypieczętowały sukces tego modelu, symbolu Made in Italy. Jego pozycja na europejskim rynku jest nadal silna – wystarczy pomyśleć, że w 2018 r. Fiat 500 osiągnął swój najlepszy progresywny wynik w historii, na poziomie prawie 194 000 sprzedanych egzemplarzy (Fiat i Abarth), a w marcu br. potwierdził swój status najlepiej sprzedającego się samochodu w swojej kategorii i drugiego najlepiej sprzedającego się samochodu w kwartale. Podobny tytuł wicemistrza zajmuje jedynie równie wyjątkowy Fiat Panda.

Nowa gama oferująca bardziej spersonalizowany i elegancki wybór

Charakter, styl i ekskluzywność – to trzy wyjątkowe cechy samochodu, który wciąż trafia na pierwsze strony gazet i którego wybór jest dzisiaj jeszcze łatwiejszy. W istocie, począwszy od 500 Pop - która jest „bramą”, otwierającą wejście do świata 500 - klient może wybrać jedną z dwóch, bardzo różnych wersji: pierwszą o bardziej eleganckim wyglądzie, drugą o sportowym. Pierwsza wersja jest dostępna w stylowym wykończeniu Lounge, najlepiej wyrażającym swój styl w nowej wersji Star, natomiast sportowy charakter pojawia się w odważnej 500 Sport oraz w nowej, jeszcze bardziej dynamicznej 500 Rockstar. Wyposażenie oferowane w standardzie w obu nowych wersjach jest bogate i obejmuje system Uconnect HD LIVE z 7" ekranem dotykowym – obsługujący Apple CarPlay i kompatybilny z Androidem AutoTM – dzięki czemu każda podróż staje się wyjątkowym i wciągającym doświadczeniem. Ponadto, ten zaawansowany system informacyjno-rozrywkowy jest dostępny w standardzie także w 500 Lounge i 500 Sport, która oferuje również nową tapicerkę.

Wszystkie poziomy wyposażenia nowej 500 są dostępne w wersjach hatchback i kabriolet, natomiast w kwestii napędu klienci mają do wyboru jednostkę benzynową 1.2 o mocy 69 KM (z manualną, 5-biegową skrzynią biegów) oraz silnik Twin Air o mocy maksymalnej 85 KM.

Nowa 500 Star, uosobienie elegancji

Bazując na imponującym sukcesie wersji Lounge, marka Fiat postanowiła stworzyć jeszcze bogatszą, bardziej elegancką wersję wyposażenia – Fiat 500 Star. Jedną z głównych cech tej serii specjalnej jest nowy biały metalizowany kolor nadwozia, White Stella, ozdobiony niuansami różu, idealne współgrającymi z chromowanymi detalami, 16” felgami aluminiowymi i szklanym dachem Skydome. Wszystko to, oraz światła przeciwmgielne, są oferowane w standardzie. 500 Star jest również dostępna w następujących kolorach – biały Gelato White, szary Carrara Grey, czarny Vesuvius Black, szary Pompei Grey, bordowy Opera Bordeaux, szary Colosseo Grey, niebieski Epic Blue i biały Ice White.

Niezależnie od tego, jaki kolor wybierzemy, nowa seria specjalna potwierdza, że kombinacja kolorów ma duże znaczenie dla ikony Fiata – w istocie kolor jest nie tylko kwestią wyglądu, ale kluczową częścią filozofii produktu, w której jednym z podstawowych założeń jest maksymalna możliwość Indywidualizacji.

Ekskluzywność nadwozia odnajdujemy również we wnętrzu oferującym nową tapicerkę foteli dla wersji Star, najwyższy wyraz stylu odświeżonej gamy 500, która jest dostępna w dwóch kombinacjach kolorystycznych, biało-piaskowej i czarnej oraz w eleganckim, nowym wykończeniu Matelassé z detalami ze skóry ekologicznej i haftowanym logo 500 w bordowym kolorze.

Od 21 maja 2019, deskę rozdzielczą, która dotychczas była oferowana zawsze w kolorze nadwozia, można zamówić w jednym z dwóch nowych odcieni – biało-piaskowym z perłowym wykończeniem lub bordowym z matowym wykończeniem. Na środku deski rozdzielczej dumnie prezentuje się cyfrowy zestaw wskaźników z 7” wyświetlaczem TFT, największym w tej kategorii.

Nowa 500 Rockstar, odważny charakter i innowacja samochodu wyróżniającego się na ulicach metropolii

Nowa wersja 500 Rockstar, przeznaczona dla klientów poszukujących pojazdu o śmiałym charakterze, którzy nie chcą jednakże zrezygnować z eleganckiego wyglądu, wyróżnia się pod względem stylu łączącego w sobie elementy estetyczne wersji Sport, widoczne na przednich i tylnych zderzakach oraz listwach progowych, z detalami stylistycznymi, takimi jak stały szklany dach, 16” felgi aluminiowe i elementy nadwozia z chromowanym, satynowym wykończeniem. Dodatkowo, by podkreślić wyrafinowaną, dynamiczną stronę nowej wersji Rockstar, wprowadzono nowy kolor nadwozia z matowym wykończeniem – zielony Green Portofino.

Nowy Fiat 500 Rockstar jest oczywiście dostępny także w innych kolorach nadwozia: biały Gelato White, szary Carrara Grey, czerwony Passione Red, czarny Vesuvius Black, szary Pompei Grey, bordowy Opera Bordeaux, szary Colosseo Grey, niebieski Italia Blue, biały Ice White.

Wnętrze samochodu odzwierciedla elegancki, sportowy charakter nadwozia i, podobnie jak w wersji Star, jest całkiem nowe. Szczególnie uderzające wrażenie robi środowy pas, zainspirowany prążkowaną tkaniną z najlepszych garniturów, przebiegający przez fotele. Całość otaczają panele boczne, z szarymi lub niebieskimi wstawkami i górna części fotela wykonana z czarnej skóry ekologicznej. Podobnie jak w wersji Star, nowa 500 Rockstar oferuje również deskę rozdzielczą w dwóch nowych kolorach: ciemnozielonym matowym i grafitowym z satynowym wykończeniem.

W przypadku ciemnozielonego, detale we wnętrzu są szare, natomiast w wersji z satynowanego grafitu, wnętrze jest niebieskie. Dopełnieniem kabiny pasażerskiej jest elegancka, chromowana listwa progowa oraz 7-calowy monitor TFT, na którym wyświetlane są wszystkie informacje potrzebne kierowcy, w tym dane z prędkościomierza, obrotomierza i komputera pokładowego, które mogą zostać odczytane natychmiast i w tym samym czasie. Monitor wyświetla również informacje dostarczone przez system UconnectTM.

Fiat oferuje w samochodzie świat Apple’a z Apple Music i Apple CarPlay

Z okazji 120. rocznicy, klienci Fiata, którzy zakupią samochód z nowej gamy 500*, otrzymają specjalny prezent: nawet 6-miesięcy bezpłatnego dostępu do Apple Music**. Klienci Fiata będą mogli za darmo wysłuchać ponad 50 milionów piosenek i korzystać z systemu BeatsAudio Premium***, który udostępnia kierowcom niekończącą się playlistę.

Na doznania za kierownicą samochodu pozytywny wpływ ma również Apple CarPlay- najbezpieczniejszy i najinteligentniejszy sposób korzystania z iPhone’a, umożliwiający kierowcom korzystanie ze wszystkich funkcji, dzięki wbudowanemu wyświetlaczowi samochodu.

Dzięki Apple CarPlay, klienci Fiata mogą również korzystać z poleceń głosowych Siri®, by telefonować, wysyłać i odbierać wiadomości, odtwarzać audiobooki i podcasty, wyświetlać optymalne wskazówki w zależności od ruchu i jeszcze dużo więcej.

Wreszcie, wyłącznie dla Fiata, na AppleMusic została utworzona unikatowa playlista zatytułowana „120 Years of Songs", świętująca 120. urodziny Fiata. Po swoim debiucie w marcu, playlista będzie regularnie uzupełniana, aż do osiągnięcia liczby 120 utworów w lipcu, podczas oficjalnych urodzin marki. Wśród 120 piosenek znajdą się między innymi utwory śpiewane w najbardziej udanych kampaniach reklamowych Fiata: od Freedom Pharrella Williamsa poprzez Just one lifetime Stinga & Shaggy’ego, On An Evening In Roma Michaela Bublé aż po Dynamite Nicky Blitz.

*Za wyjątkiem poziomu wyposażenia Pop.

** Nowi abonenci Apple Music otrzymają bezpłatny abonament na sześć miesięcy. Wcześniejsi Klienci Apple Music otrzymają bezpłatny abonament na trzy miesiące. Regulamin dostępny jest na stronie https://www.fiat.pl/

***Beats-Audio jest dostępny na zamówienie.

UconnectTM 7" HD LIVE z ekranem dotykowym z Apple CarPlay i kompatybilnym Android AutoTM*

System UconnectTM z 7-calowym ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości ma Bluetooth z zestawem głośnomówiącym, streaming audio, czytnik SMS oraz funkcję rozpoznawania głosowego, porty USB z integracją iPod oraz sterowanie na kierownicy.

Ponadto, w ramach UconnectTM usług LIVE, podstawowymi cechami systemu UconnectTM jest możliwość integracji z Apple CarPlay – najbezpieczniejszym i najinteligentniejszym sposobem korzystania z iPhone’a podczas jazdy oraz kompatybilność z Android AutoTM.

Apple CarPlay umożliwia użytkownikowi wyświetlenie optymalnych wskazówek, uzależnionych od ruchu, wykonywanie połączeń, wysyłanie i odbieranie wiadomości tekstowych i słuchanie Apple Music, audiobooków lub podcastów, pozostając ciągle skupionym na jeździe. CarPlay umożliwia również obsługiwanie głosowe Siri i jest specjalnie zaprojektowany do prowadzenia samochodu.

Ponadto, system jest kompatybilny z Android AutoTM, który umożliwia pozostanie w ekosystemie Android nawet podczas jazdy, poprzez projekcję aplikacji i usług na ekran centralnego wyświetlacza i zaprojektowany jest tak, aby zapewnić łatwy i bezpieczny dostęp do informacji podczas jazdy. Kierowca może korzystać z Google MapsTM lub Waze, aby uzyskać wskazówki na temat trasy i mieć łatwy dostęp do utworów muzycznych, treści multimedialnych oraz ulubionych komunikatorów.

Więcej informacji na temat kompatybilności z Android Auto dostępnych jest na stronie support.google.com/androidauto.

*Android Auto, Google Play i Google Maps to zastrzeżone znaki towarowe Google LLC.

Apple CarPlay to zastrzeżony znak towarowy Apple Inc.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.05.2019, 18:56
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ