Newsletter

Jeep i Juventus wspólnie świętują zwycięstwo w Serii A sezonu 2018-2019

23.04.2019, 11:32aktualizacja: 23.04.2019, 11:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Polska/Jeep i Juventus wspólnie świętują zwycięstwo w Serii A
FCA Polska/Jeep i Juventus wspólnie świętują zwycięstwo w Serii A
Drużyna piłkarska z logo Jeepa na koszulkach pobiła swój rekord, zdobywając mistrzostwo Włoch po raz ósmy z rzędu, na pięć kolejek przed końcem sezonu.

Włoski Juventus, ósmy raz z rzędu, zwyciężył matematycznie w Mistrzostwach Serii A TIM 2018-2019, ustanawiając nowy, krajowy rekord w historii tego sportu. Drużyna Biało-Czarnych po raz kolejny pokazała na co ją stać, wykazując pokrewieństwo z marką Jeep®, która towarzyszy jej w charakterze oficjalnego sponsora podczas zwycięskiej passy rozpoczętej w sezonie 2012-2013.

Świętowaniu tego ważnego sukcesu towarzyszy także nowy spot reklamowy Jeepa wyróżniający się prostym, ale wymownym hasłem „Jesteśmy w ósmym niebie”. Jest to nawiązanie do kolejnego „scudetto” zdobytego w Serii A i zwrotu „być w siódmym niebie” wyrażającego uczucie skrajnej radości. Raz jeszcze, mogliśmy zobaczyć determinację i pasję dwóch marek, Jeepa i Juventusu, by dotrzeć jak najdalej, nawet do metaforycznych miejsc, do których nikt nigdy nie dotarł.

Przesłanie podkreśla filozofię Jeepa polegającą na pokonywaniu każdej przeszkody i ciągłym podnoszeniu poprzeczki każdego wyzwania. Zwycięska współpraca z Juventusem bazuje na wspólnych wartościach, jak autentyczność i pasja.

W ciągu ostatnich siedmiu sezonów Jeep i Juventus razem zdobyli piętnaście tytułów, w tym w Serii A, Pucharze Włoch i Superpucharze Włoch.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 23.04.2019, 11:32
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ