Newsletter

Nowy format sklepów INTERSPORT 2.0

15.03.2019, 15:51aktualizacja: 15.03.2019, 15:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sklep INTERSPORT w Galerii Krakowskiej fot.1
Sklep INTERSPORT w Galerii Krakowskiej fot.1
14 marca br. sieć INTERSPORT Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu w Galerii Krakowskiej i zaprosiła klientów do nowego świata INTERSPORT 2.0. To pierwszy w Polsce salon zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy INTERSPORT.

Sieć INTERSPORT stanęła przed dużym wyzwaniem, jak odnaleźć się jako sprzedawca detaliczny w zdigitalizowanym środowisku. Odpowiedzią na to jest koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0, która ma wprowadzać klienta do nowego świata i budować markę jutra z którą klienci będą chcieli spędzać czas.

14 marca br. miała miejsce oficjalna odsłona sklepu INTERSPORT 2.0 w Galerii Krakowskiej - najbardziej prestiżowego centrum handlowego w Polsce - z udziałem znamienitego grona przedstawicieli największych marek sportowych na świecie.

Projekt zmierzający do uruchomienia pierwszego w Polsce sklepu INTERSPORT 2.0 został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, ściśle współpracując z Zespołem INTERSPORT International Corp. oraz NIKE EUROPE. „Galeria Krakowska raises the bar in Polish sporting goods retailing and is a bold statement for the new positioning of INTERSPORT Polska in the market firmly anchored in services and performance, fully aligned with our Group Strategy” – komentują przedstawiciele IIC-INTERSPORT International Corp. GmbH.

Uruchamiając sklep INTERSPORT 2.0 projektujemy INTERSPORT jutra! Chcemy INSPIROWAĆ KLIENTA - poprzez spersonalizowane oferty i produkty, FASCYNOWAĆ - poprzez futurystyczne stacje testowe, interaktywne wyświetlacze dotykowe, ANGAŻOWAĆ - poprzez omnichannel marketing. „INTERSPORT 2.0 - to nowoczesny sklep z niepowtarzalnym klimatem i oświetleniem, podzielony na strefy WOMEN, MEN i YOUNG ATHLETS w przyjaznej dla klienta nawigacji” – mówi Piotr Mierzwa dyrektor ds. Rozwoju INTERSPORT Polska S.A. i jednocześnie koordynator projektu INTERSPORT 2.0.

W ciągu ostatnich pięciu lat konsumenci zmienili się bardziej niż w poprzednich 25 latach. Są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej. „Klienci stawiają przed nami bardzo wysokie oczekiwania. Transakcje muszą być natychmiastowe. Usługi i porady muszą być intuicyjne i spersonalizowane. Czas jest towarem - szybciej jest lepiej i wszystko musi być wygodne z punktu widzenia konsumenta” – dodaje Artur Mikołajko, prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

To jednak nie koniec wspólnych projektów z IIC-INTERSPORT International Corp. W drugim kwartale 2019 roku planowane jest wprowadzenie sieci INTERSPORT Polska S.A na platformę cyfrową GRUPY INTERSPORT.

Koncepcja INTERSPORT 2.0

IIC INTERSPORT International wprowadził w 2017 r. nową globalną strategię tj. koncepcję sklepu detalicznego INTERSPORT 2.0, która ma być bardziej skoncentrowana na konsumentach i prowadzić model biznesowy Omni-Channel Retailing. Oprócz inteligentnego procesu wertykalizacji w Grupie INTERSPORT, który obejmuje zarządzanie kategoriami, digitalizację wszystkich punktów sprzedaży detalicznej i punktów kontaktowych (Data Exchange), która ma na celu wzmocnienie strategicznych relacji z globalnymi markami sportowymi i wzmocnić marki własne INTERSPORT.

Pierwsze sklepy pilotażowe wg koncepcji sklepu INTERSPORT 2.0 zostały otwarte w sierpniu 2017 r. Pod koniec 2017 r. wdrożono ponad 30 sklepów w 10 krajach. Na świecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy koncepcja INTERSPORT 2.0 została już wdrożona w ponad 100 sklepach w 25 krajach. Teraz przyszła pora na INTERSPORT Polska, który w 2019 roku planuje uruchomienie dwóch takich sklepów w nowej odsłonie.

O INTERSPORT Polska S.A.

INTERSPORT Polska S.A. to wiodąca od 30 lat na polskim rynku sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym. Około 80% oferty to asortyment największych światowych marek takich jak: ADIDAS, ASISC, NIKE, REEBOK itd. i ich oferty specjalne dostępne wyłącznie w salonach INTERSPORT. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT: McKinley, Pro Touch, Energetics i inne. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis narciarski firm Montana i Wintersteiger oraz serwisy: rowerowy, tenisowy, rolkowy oraz ostrzenia łyżew.

Sieć INTERSPORT znalazła się w elitarnym gronie cieszącym się największym zaufaniem klientów. Otrzymała prestiżowy tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2019”, czyli firmy, która uzyskała najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniła się na tle wyników w swojej branży.

Obecnie w Polsce funkcjonuje 29 sklepów INTERSPORT zlokalizowanych głównie w prestiżowych centrach handlowych dużych i średnich miast.

KONTAKT:

Iwona Książek - Dział Komunikacji i RI

tel. (012) 44 48 104

tel. kom. +38 600 401 271

e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl

www.intersport.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 15.03.2019, 15:51
Źródło informacji INTERSPORT
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ