Newsletter

RevitaLash® Cosmetics mianuje Lori Jacobus na stanowisko prezesa

19.02.2019, 15:35aktualizacja: 19.02.2019, 15:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Weteran branży stanie na czele kolejnego etapu rozwoju marki.

VENTURA, Kalifornia, 19 lutego 2019 r. /PRNewswire/ - Firma RevitaLash® Cosmetics, wiodąca marka kosmetyków do pielęgnacji rzęs i brwi opracowana przez lekarzy ogłasza mianowanie Lori Jacobus na stanowisko prezesa firmy. Od 2017 r. Jacobus, która wnosi na stanowisko ponad 30 lat doświadczenia, zajmowała stanowisko głównego dyrektora do spraw marketingu w RevitaLash Cosmetics. Jacobus przewodziła inicjatywie wdrożenia nowej marki firmy, wnosząc idee związane z rozwijającą się kategorią pielęgnacji rzęs i brwi, jednocześnie podnosząc poziom sprzedaży i zysków firmy. Przy tym Jacobus udało się ustanowić pozycję RevitaLash Cosmetics jako wiodącej na rynku, opracowanej przez lekarzy marki luksusowych kosmetyków do pielęgnacji rzęs i brwi.

„Cały zespół z radością ogłasza awans Lori na stanowisko prezesa – skomentował lek. med. Michael Brinkenhoff, założyciel i główny dyrektor wykonawczy RevitaLash Cosmetics. – Jej zdolności biznesowe, bogate doświadczenie i historia sukcesów w branży sprawiły, że jest niezastąpiona. Dzięki wiedzy na temat sprzedaży i marketingu w połączeniu ze strategicznym doświadczeniem w kategorii Lori jest idealnym kandydatem do wywarcia wpływu na kształt i realizację nowoczesnej wizji naszej marki na potrzeby klientów” – dodał dyrektor.

„Jestem wdzięczna i pełna pokory w obliczu tej możliwości i z radością będę pracować z zespołem w RevitaLash Cosmetics. Marka jest pionierem w kategorii rzęs i brwi, utrzymując wysoki poziom osiągnięć na rynku poprzez innowacyjne produkty i długofalowe relacje charytatywne. Jestem dumna z tego, że mogę być częścią sukcesu firmy i wyglądam możliwości dalszego kształtowania sprzedaży typu omnichannel na całym świecie na potrzeby klientów i przyszłości naszej marki” – skomentowała Jacobus.

Wykorzystując duże doświadczenie w reklamie Jacobus założyła IceBox Advertising, kompleksową agencję reklamy i marketingu i poprowadziła swój zespół w przygotowaniach marki StriVectin do nabycia, jednocześnie wprowadzając na rynek takie marki, jak Yes To Carrots i InCoco. Jacobus wniosła swoje doświadczenie w kreowaniu marek po stronie klienta dołączając do Murad Skincare jako główny dyrektor marketingu, gdzie ponownie przygotowała firmę do nabycia przez prestiżowy dział Unilever.

O RevitaLash Cosmetics

Firma RevitaLash Cosmetics jest światowym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Założona w 2006 roku firma ma w swojej ofercie nagradzane odżywki do rzęs RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner i brwi RevitaBrow® Advanced Eyebrow Conditioner. Produkty firmy dostępne są w ponad 10 000 gabinetów lekarskich, ośrodkach odnowy biologicznej, salonach i drogeriach specjalistycznych w ponad 50 krajach. Jako organizacja wspierająca inicjatywy walki z rakiem piersi nie dla zysku firma RevitaLash Cosmetics przekazuje część dochodu na rzecz badań i edukacji nie tylko w październiku, ale wspiera społeczność walki z rakiem piersi przez cały rok. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.revitalash.com. [Produkty RevitaLash Advanced nie są dostępne na terenie Kalifornii.]

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/653485/RevitaLash_Cosmetics_Logo.jpg

Źródło: RevitaLash Cosmetics

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.02.2019, 15:35
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ