Newsletter

Young Living Essential Oils wita Wayne'a Mooreheada na stanowisku wiceprezesa wykonawczego do spraw marketingu

21.01.2019, 10:00aktualizacja: 21.01.2019, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowy wiceprezes wykonawczy do spraw marketingu w Young Living zagwarantuje spójną komunikację wizji, misji i celu YL w marce firmy.

LEHI, Utah, 18 stycznia 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Young Living Essential Oils, światowy lider w branży olejków eterycznych, ogłosiła dzisiaj zatrudnienie Wayne'a Mooreheada na stanowisko wiceprezesa wykonawczego do spraw marketingu. Wayne dołączył do kadry zarządzającej Young Living, wnosząc bogate doświadczenie w marketingu i strategii marki, a przyczyni się głównie do umacniania niegasnącego sukcesu Young Living jako wiodącej marki zdrowotnej i dobrego samopoczucia.

„Wayne dołączył do Young Living, mając na koncie sprawdzoną wiedzę o strategiach marketingowych i pozycjonowaniu marki potwierdzoną przez bogate doświadczenie w detalu i sprzedaży bezpośredniej. Będzie on niezbędny w realizacji naszego zobowiązania do rozwoju marki i ulepszania strategii marketingowej w ramach obietnicy 5x5 – skomentował Jared Turner, prezes i główny dyrektor wykonawczy Young Living. – Jako najnowszy członek kadry zarządzającej Young Living Wayne zajmie się umacnianiem naszej pozycji jako lidera w branży olejków eterycznych przez nadzorowanie strategii marketingowych prowadzących do zaistnienia olejków Young Living w każdym domu na świecie” – dodał prezes.

Przed objęciem stanowiska w Young Living Wayne wykorzystywał swoje doświadczenie i pasję do brandingu, pomagając szeregu firm w lepszym określeniu, komunikacji i aktywacji marek. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora marketing w dużej, notowanej na giełdzie firmie zajmującej się sprzedażą suplementów oraz dyrektora marketingu w firmie INC 500, gdzie odegrał kluczową rolę w budowie wielomiliardowej marki.

Wayne wprowadził oddział strategii marki w nowojorskiej agencji kreatywnej oraz innej z siedzibą w Salt Lake City, gdzie pracował z wieloma kultowymi markami, w tym Johnson & Johnson, Fender, Whole Foods i Intel. Ostatnio Wayne pracował jako główny dyrektor marki w jednej z najszybciej rosnących marek cyfrowych. Ukończył studia MBA na Marriott School of Business.

„Bardzo cieszę się z tego, że mogę dołączyć do tak niesamowitej firmy, której przewodzą wartości – skomentował Wayne. – Pracownicy i produkty Young Living napędzili niesamowity wzrost i pozwolili firmie objąć pozycję wiodącej marki wellness. Z przyjemnością dołączę do ekscytującej przyszłości Young Living” – dodał nowy wiceprezes.

Young Living Essential Oils

Marka Young Living Essential Oils, LC z siedzibą w Lehi w stanie Utah jest światowym liderem w branży olejków eterycznych oferujących najwyższej jakości produkty na rynku. Young Living poważnie podchodzi do roli lidera w branży i wyznacza standardy poprzez własne zobowiązanie do zachowania jakości Seed to Seal® obejmujące trzy kluczowe filary: pozyskiwanie, naukę i standardy. To te wytyczne wspierają Young Living w ochronie planety i zapewnianiu czystych, autentycznych produktów, dających klientom pewność w użyciu i dzieleniu się nimi z rodziną i znajomymi. Produkty marki Young Living, które powstają z surowców pochodzących z upraw firmy, farm partnerów oraz certyfikowanych dostawców, nie tylko pozwalają zachować zdrowy tryb życia, ale także dają możliwości ponad pięciu milionom członków z całego świata w zakresie odnalezienia poczucia celu i dobrego życia przez dostosowanie pracy do wartości i pasji.

Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie YoungLiving.com, obserwując @younglivingeo w serwisie Twitter lub Facebook.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg

Źródło: Young Living Essential Oils

Zapytania medialne należy kierować pod adres prinquiries@youngliving.com.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.01.2019, 10:00
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ