Newsletter

Makarony Master Kong debiutują na pokładzie szwajcarskiego pociągu Red Arrow „Churchill"

17.12.2018, 09:44aktualizacja: 17.12.2018, 09:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Master Kong
Master Kong
Master Kong współpracuje z Kolejami Europejskimi i Szwajcarskimi Kolejami Federalnymi w zakresie wprowadzenia pierwszego doświadczenia The Master Kong Noodles House chez The Red Arrow Churchill na pokładzie szwajcarskiego pociągu Red Arrow „Churchill" dnia 14 grudnia.

BERNO, Szwajcaria, 16 grudnia 2018 r. /PRNewswire/ - Master Kong, popularny producent makaronów instant, zdobył niedawno uznanie jako jedna z czołowych marek żywieniowych w rankingu China Brand Power Index za rok 2018. Firma współpracuje z Kolejami Europejskimi i Szwajcarskimi Kolejami Federalnymi w zakresie wprowadzenia pierwszego doświadczenia The Master Kong Noodles House chez The Red Arrow Churchill na pokładzie szwajcarskiego pociągu Red Arrow „Churchill" dnia 14 grudnia.

Skład Red Arrow „Churchill", znany jako najpiękniejszy pociąg w Szwajcarii, zawdzięcza swoją nazwę byłemu premierowi Wielkiej Brytanii Winstonowi Churchillowi, który podróżował przez Szwajcarię na pokładzie pociągu w trakcie pierwszej wizyty w tym kraju w 1946 r.

W dniu wydarzenia przedstawiciele Szwajcarskich Kolei Federalnych (SBB) wygłosili mowę powitalną w na stacji Lucernie, gdzie podróżni wchodzili na pokład pociągu.

W trakcie jazdy w pięknej, szwajcarskiej scenerii Master Kong Noodles House chez The Red Arrow Churchill zaspokajał apetyt podróżnych serwując serię makaronów Master Kong Commended Taste w połączeniu z lokalnymi szwajcarskimi potrawami jako dodatkami, tworząc tym samym autentyczne zachodnie potrawy. Tak wyjątkowe otoczenie i nieporównywalne połączenie potraw przyczyniło się do niepowtarzalnego charakteru całego wydarzenia.

W ciągu minionych dziesięciu lat krajowa konsumpcja w Chinach podlega przemianom wraz z rosnącą siłą nabywczą klientów. Konsumpcja była źródłem aż 78% wzrostu chińskiego rozwoju gospodarczego w trzech pierwszych kwartałach roku – to o 14% więcej w porównaniu do roku ubiegłego. Chińscy konsumenci chętniej wybierają produkty wyższej jakości, decydują się na przyjemniejsze wrażenia i poszukują lepszych sposobów na wyrażanie swoich osobowości.

Biorąc te okoliczności pod uwagę, firma Master Kong opracowała nową serię Master Kong Commended Taste, której produkty wpasowują się w różnorodne przyzwyczajenia i potrzeby żywieniowe ze względu na bardziej różnorodne smaki i kategorie. Nowa seria produktów wykorzystuje postępy w pozyskiwaniu surowców i ich przetwarzaniu, a ciągłe ulepszenia smaku plasują produkty w kategorii produktów premium. Nowa oferta spotkała się z jednogłośnie pozytywnym przyjęciem ze strony konsumentów. Wpływ Master Kong jako chińskiej marki jest coraz większy także poza granicami kraju.

Innowacje w zakresie produktów przyczyniły się do przywrócenia dobrych wyników firmy Master Kong. Zgodnie z danymi z raportu finansowego za pierwszą połowę roku 2018 firma Master Kong zanotowała aż 11,134 miliardów juanów przychodu ze sprzedaży makaronów instant, co stanowi wzrost o 8,4% w porównaniu do roku ubiegłego.

Ponadto Master Kong z oddaniem pracuje nad inicjatywami odpowiedzialności społecznej w zakresie promowania tradycyjnej chińskiej kuchni w Europie. Firma pracuje nad innowacjami i ulepszeniami w branży makaronów instant w celu zapewnienia zdrowych i smacznych produktów dla chińskich i zagranicznych klientów. Produkty firmy są wyrazem uznania dla różnorodności lokalnych kuchni Chin, a przy tym odkrywają egzotyczne smaki, wykorzystując luksusowe techniki i składniki pasujące do różnych gustów. Inicjatywa Master Kong Noodles House jest przykładem pomyślnej wymiany kultury kulinarnej i promocji chińskich smaków w Europie.

Przykładając wagę do innowacji i jakości produktu, firma Master Kong zwraca także dużą uwagę na korporacyjną odpowiedzialność biznesu. Działając zgodnie z filozofią „pozyskiwania od ludzi, przekazywania ludziom i oddawania społeczności w ramach zrównoważonej działalności", firma Master Kong przekazała w ubiegłych latach łącznie 500 milionów juanów na cele charytatywne, w tym przez sponsorowanie edukacji, walkę ze skutkami powodzi i trzęsień ziemi, walkę z ubóstwem oraz wspieranie działań sportowych.

Poprzez zorganizowane wydarzenie firma Master Kong nie tylko promowała markę chińskich makaronów instant, ale także umożliwiła europejskim klientom zapoznanie się z chińską kulturą kulinarną.

Bez wątpienia naturalność, pożywność i zdrowie stały się kierunkami rozwoju całej branży makaronów instant. Firma Master Kong aktywnie podchodzi do podnoszenia poprzeczki w konsumpcji i wdraża innowacje oraz ciągle rozwija różne produkty z różnorodnymi specyfikacjami, wariantami i smakami w celu sprostania zróżnicowanym potrzebom klientów na rynku krajowym i zagranicznym.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/798920/1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/798921/2.jpg

Źródło: Master Kong

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 17.12.2018, 09:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ