Newsletter

Od kuchni w kawalerce do studia i 20 milionów wyświetleń miesięcznie. Fenomen Pyszności zza kulis

06.12.2018, 17:07aktualizacja: 06.12.2018, 17:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pyszności 1
Pyszności 1
Ta historia zaczyna się podobnie, jak wiele innych: pomysł, jedna osoba, wielkie marzenia. To, co różni ją od pozostałych to jej zakończenie, a właściwie jego brak, czyli największa w kraju, ponad 1,5 milionowa społeczność kulinarna, która ciągle rośnie. To w skrócie życiorys Pyszności, rzeszowskiego startupu, który swoimi wideo-przepisami podbija internet w Polsce.

Pasja, która stała się pracą

Pyszności powstawały w kawalerce, a pierwsze przepisy kręcone były w dwuosobowej ekipie, z użyciem garnków i noży podebranych mamom, babciom i wyniesionych z własnych mieszkań. Jak mówią założyciele profilu, wtedy nikt jeszcze nie przypuszczał, że proste przepisy, pokazujące krok po kroku jak wykonać danie, staną się fenomenem, Polacy zwariują na ich punkcie, a praca w kuchni i za kamerą stanie się ich pełnoetatowym zajęciem.

Rekordowa ilość wyświetleń

Metodą prób i błędów Pyszności znalazły swój styl i zdobywały doświadczenie w branży, a fanpage w niecałe 2,5 roku stał się największym tego typu miejscem w sieci, skupiającym fanów gotowania. To oni swoją aktywnością wygenerowali w październiku prawie 8-milionowy zasięg i 20 milionów wyświetleń filmów. Licznik zdaje się nie mieć limitu! Niedawno powstały także dodatkowe, sprecyzowane tematycznie strony, takie jakie Pyszności Junior, Słodkości, Pyszności Fit czy Partyshaker Polska, które śledzi już w sumie prawie 242 tysiące osób. Podsumowując, tylko w samym 2017 roku filmy Pyszności wyświetlono aż 190 milionów razy!

Współpraca z najlepszymi markami

Potencjał Pyszności dostrzegły także firmy obecne na polskim rynku. W ciągu ostatniego roku zespół wyprodukował filmy z product placement dla takich marek jak Sokołów, Jan Niezbędny, Red Bull, Finlandia, Dominos Pizza, Uber Eats czy Prymat w sumie generując 6 100 705 wyświetleń filmów reklamowych i 16 732 377 zasięgu postów z filmami. Warto dodać, że 98% tych wartości to organiczne wyniki bazujące na aktywności fanów! O czym to świadczy? O pozytywnej reakcji odbiorców na taką formę reklamy. Czy więc branded content to przyszłość reklamy w social mediach?

Od filmów do kulinarnej książki

Pyszności udowadniają, że tak. Pokazują także, że dobry pomysł, w połączeniu z pasją i ciężką pracą, może przerodzić się w fenomen, który podbija internet i wyznacza trendy marketingu w social mediach. Popularność profilu zaowocowała także wydaniem trzech kulinarnych książek, w tym najnowszej, Wielkiej Księgi Pyszności, która podobnie jak jej pierwsza część, idzie po tytuł bestsellera. Śmiało można powiedzieć, że przed nimi pyszny 2019 rok!

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 06.12.2018, 17:07
Źródło informacji Grupa Popularne
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ