Newsletter

ILIFE na 11.11 Global Shopping Festival: pierwsze miejsce pod względem sprzedaży w branży artykułów gospodarstwa domowego na AliExpress

15.11.2018, 16:00aktualizacja: 15.11.2018, 16:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SHENZHEN, Chiny, 15 listopada 2018 r. /PRNewswire/ -- Wydarzenie AliExpress 11.11 Global Shopping Festival uznawane jest za jeden z największych na świecie 48-godzinnych festiwali zakupów online. Firma ILIFE, znana marka robotów odkurzających, osiągnęła pokaźne rezultaty w niedawno zakończonym wydarzeniu Global Shopping Festival. Poziom międzynarodowej sprzedaży firmy ILIFE uplasował się na pierwszym miejscu w kategorii artykułów gospodarstwa domowego i w pierwszej 10 pod względem całkowitej sprzedaży w sklepie AliExpress. Jednocześnie na rynku krajowym doszło do znaczącego przełomu, a całkowity poziom sprzedaży sięgnął niemal 400% w porównaniu do roku ubiegłego. Pobijając rekordy sprzedaży zagranicznej i krajowej, firma ILIFE stała się jednym z światowych liderów w branży robotów odkurzających.

Od otwarcia sklepów na platformie AliExpress firma ILIFE notowała znaczący wzrost sprzedaży. Od 2017 r. zajmuje pierwsze miejsce wśród sprzedawców robotów odkurzających oraz zdobyła tytuł jednej z czołowych 10 marek AliExpress 11.11. Tak dobre wyniki są rezultatem dalekosiężnych strategii firmy.

Badania i rozwój, produkcja i integracja sprzedaży

ILIFE jest jedną z niewielu marek, które integrują projekt, badania i rozwój, produkcję i sprzedaż na tym polu, co dało firmie znaczącą techniczną przewagę i ważną analitykę rynkową. Dzięki temu ILIFE może zaspokajać różnorodne wymagania klientów z całego świata poprzez swoje marki. Roboty odkurzające ILIFE podzielone są na trzy serie według funkcji: seria A, seria V i seria W. Roboty serii A specjalizują się w dokładnym czyszczeniu dywanów. Seria V została opracowana z myślą o czyszczeniu twardych podłóg, a seria W, która dopiero co weszła na rynek międzynarodowy kilka tygodni temu, obejmuje pierwsze tego typu roboty myjące podłogi w 4 prostych krokach: zwilżanie plam, szorowanie, zasysanie brudnej wody i ścieranie pozostałości z powierzchni podłogi.

Wysoce skoncentrowany, pojedynczy model biznesowy

W obliczu dążeń innych marek w kierunku rozwoju wielobranżowego firma ILIFE ciągle skupia się na polu robotów odkurzających w celu integracji zasobów i maksymalizacji zalet. Każdego roku ILIFE inwestuje 10% sprzedaży w badania i rozwój, co przyczynia się do niedoścignionej konkurencyjności firmy. Innowacyjna technologia pozwala na skuteczną kontrolę kosztów, dzięki czemu klienci z całego świata mogą nabywać wydajne kosztowo, zaawansowane wydajnościowo roboty. Zasada „dobrej ceny, dobrej jakości" od zawsze przyświeca ILIFE.

Ciesząc się uznaniem wśród klientów w Rosji, Polsce, Hiszpanii, USA i Japonii oraz w innych krajach i regionach, firma ILIFE będzie nadal postępować zgodnie z misją „upraszczania sprzątania w celu ułatwienia życia" oraz będzie dążyć do innowacji technologicznych w celu zapewnienia inteligentniejszego, czystszego środowiska życia dla rosnącej grupy klientów.

ILIFE

Założona w 2007 r. firma ILIFE Innovation Ltd z siedzibą w Shenzhen w Chinach jest przedsiębiorstwem technologicznym specjalizującym się w technologiach robotyki czyszczącej. Po pomyślnym wejściu na rynek międzynarodowy sieć sprzedaży firmy ILIFE obejmuje ponad 30 krajów i regionów. Firma zapewnia dostęp do zaawansowanych technologicznie, wysokiej jakości, przystępnych cenowo rozwiązań zautomatyzowanych klientom z całego świata.

Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie: www.iliferobot.com.

Zapytania medialne należy kierować pod adres: media@iliferobot.com.

Facebook: https://www.facebook.com/iliferobotics

Twitter: https://www.twitter.com/iliferobotics

YouTube: https://www.youtube.com/iliferobot

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/785386/ILIFE_AliExpress.jpg

Źródło: ILIFE

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.11.2018, 16:00
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ