Newsletter

AliExpress uruchomi ministację kosmiczną „Pudełko Cukierków", aby rozesłać czerwone koperty po całym świecie w dzień Globalnego Festiwalu Zakupów

23.10.2018, 11:04aktualizacja: 23.10.2018, 11:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

HANGZHOU, Chiny, 22 października 2018 r /PRNewswire/ - Platforma międzynarodowego handlu elektronicznego AliExpress, należąca do korporacji Alibaba, zapowiedziała o tym, że zamierza uruchomić ministację kosmiczną pod nazwą „Pudełko Cukierków" w przeddzień Globalnego Festiwalu Zakupów. Stacja umożliwi konsumentom z całego świata rozkoszować się świąteczną zabawą i otrzymywać nagrody.

W tym roku obchodzimy dziesiątą rocznicę Globalnego Festiwalu Zakupów. Ten festiwal pojawił się w Chinach - ustalony specjalnie dla nieżonatych i niezamężnych - i obecnie już przekształcił się w światowy festiwal shoppingu, w którym uczestniczą przedsiębiorstwa, brandy i konsumenci nie tylko z Chin, ale rownież z innych krajów.

Według Wang Mingqiang, głównego managera Alibaba AliExpress, ministacja kosmiczna „Pudełko Cukierków" zademonstruje zupełnie nowy model interaktywny: konsumenci ze wszystkich krajów świata, między innymi z Rosji, Hiszpanii, Francji, Włoch, Portugalii, Polski, Turcji, Zjednoczonych Arabskich Emiratów i Brazylii, będą mogli zrobić „zdjęcia z kosmosu" za pomocą mobilnej aplikacji AliExpress w ciągu przelotu ministacji kosmicznej w niebie. Takie współdziałanie umożliwia użytkownikom otrzymanie mnóstwa różnych nagród, między innymi obniżek i bezpłatnych zakupów.

Oprócz tego, AliExpress planuje wysłać w kosmos opowieści swoich konsumentów. W ciągu tegorocznego Globalnego Festiwalu Zakupów AliExpress będzie zbierał wywiady konsumentów z ponad 220 krajów i regionów świata i na początku następnego roku wyśle je, zabezpieczone w „butelce kosmicznej".

Ministacja kosmiczna „Pudełko Cukierków" będzie obracać się wokół Ziemi z prędkością 27 tysięcy kilometrów na godzinę, odbierając sygnały z ziemi i wykonując jeden obrót co 90 minut.

AliExpress

Założony w 2010 roku, AliExpress (www.aliexpress.com) jest globalnym rynkiem sprzedaży detalicznych, który umożliwia konsumentom z całego świata kupować bezpośrednio towary producentów i dystrybutorów chińskich. Wśród największych rynków konsumenckich, gdzie AliExpress ma dużą popularność, są Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Wielka Brytania. AliExpress należy do korporacji Alibaba.

Źródło: AliExpress

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.10.2018, 11:04
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ