Newsletter

Kolejna odsłona kampanii „Kultura leczy”

18.10.2018, 11:39aktualizacja: 18.10.2018, 11:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Kultura leczy” (1)
„Kultura leczy” (1)
Do końca października trwa kolejna odsłona kampanii „Kultura leczy”, mającej zachęcić warszawiaków do uczestniczenia w kulturze.

Kampania „Kultura leczy” została zainaugurowana w maju br., a jej przekaz opiera się na przekonaniu, że obcowanie z kulturą wpływa pozytywnie na jakość życia - poprawia samopoczucie, redukuje stres, a może nawet zwiększa odporność psychiczną i fizyczną. Jesienna odsłona zachęca mieszkańców do zwiększenia aktywności kulturalnej: odwiedzania warszawskich bibliotek i księgarń, bywania w teatrach i muzeach oraz korzystania z wydarzeń i warsztatów oferowanych przez stołeczne domy kultury.

Kampania wpisuje się w działania na rzecz rozwoju publiczności, realizowane przez stołeczny ratusz w ramach warszawskiego Programu Rozwoju Kultury. Przy tworzeniu kampanii zostały wykorzystane wyniki badania dotyczącego uczestnictwa w kulturze, przeprowadzonego na zamówienie stołecznego ratusza w ostatnim kwartale 2017 r. Pozyskana wiedza ułatwiła rozpoznanie grupy docelowej i dookreślenie głównego przekazu kampanii.

„Wiemy z badań, że nie wszyscy mieszkańcy i wszystkie mieszkanki mają równą potrzebę uczestniczenia w kulturze, dlatego chcieliśmy zwrócić na to uwagę w naszej kampanii. Pokazujemy w lekkiej formie pozytywne efekty działania kultury oraz jej różnorodność i bogactwo” - podkreśla Tomasz Thun-Janowski, dyrektor Biura Kultury.

Kampania wystartowała 1 października i potrwa do końca października. W przestrzeni miejskiej i internecie pojawiło się pięć kreacji promujących różne sposoby uczestnictwa w kulturze. W stołecznych kawiarniach i bibliotekach stanęły standy z ofertą instytucji kultury. W ramach zachęcania warszawiaków do włączenia się w kampanię na antenie warszawskich rozgłośni emitowane są dedykowane audycje radiowe, planowana jest też akcja fotograficzna pokazująca uczestników stołecznej kultury oraz konkursy dla warszawiaków aktywnych w mediach społecznościowych. Koncepcję kreatywną i strategię kampanii wybrano w konkursie, którego zwycięzcą została Fabryka Komunikacji Społecznej. Za komunikację jesiennej odsłony odpowiada Agencja Kultura.

Szczegółowe informacje na temat kulturalnej oferty miasta dostępne są stale na www.kulturalna.warszawa.pl oraz na Facebook @KulturalnaWarszawa.

Spot wideo: https://www.youtube.com/watch?v=cvHBtHSh4ag

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 18.10.2018, 11:39
Źródło informacji Agencja Kultura
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ