Newsletter

Marka Fiat Professional na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Hanower 2018

26.09.2018, 13:53aktualizacja: 26.09.2018, 13:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marka Fiat Professional na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Hanower 2018 (3)
Marka Fiat Professional na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Hanower 2018 (3)
Fiat Professional prezentuje na swoim stoisku pełną gamę samochodów dostawczych z wyposażeniem zaprojektowanym i stworzonym specjalnie pod kątem konkretnego wykorzystania, by jak najlepiej wspierać klienta w jego pracy. Wśród prezentowanych modeli znajduje się Ducato Minibus Natural Power, Fullback Cross by Garage Italiaa czy Talento Shuttle by Irmscher. W wydarzeniu debiutuje także marka Mopar Connect Fleet.

W Hanowerze marka Fiat Professional wystawia osiem samochodów reprezentujących jego szeroką i urozmaiconą gamę, która spełnia wymagania każdej zawodowej „misji”, dzięki ogromnej wszechstronności wyposażenia. Jest to oferta full liner, która sprawdza się w każdym rodzaju transportu, osób czy towarów i obecna we wszystkich segmentach - od samochodów typu van pochodzących od aut osobowych, poprzez duże furgony, po pick-upy - oferując różnego rodzaju nadwozia, ładowność i pojemność, jak również pełny wybór rozstawów osi, długości i wysokości - i która może poszczycić się wysoko wydajnymi silnikami o różnego typu zasilaniu (benzyna, olej napędowy, LPG i metan).

Obecny na Salonie Samochodowym model Ducato to bestsellerowy model Fiata Proffesional oraz niezaprzeczalny lider rynku europejskiego, który został zaprezentowanych w Hanowerze jako wszechstronny, w pełnej krasie, pojazd. Na jego wszechstronność składa się wyposażenie dostosowanie do działalności gastronomicznej typu „street food”, mobilne warsztaty MEC (Mopar Express Care) oraz specjalistyczne wersje, zaprojektowane i dostarczane jako baza pod zabudowy na przykład kamperów (70% kamperów sprzedawanych w Europie zbudowanych jest na bazie Ducato), oraz pojazdy spełniające funkcję pomocy drogowych, służące do transportu koni, lekkie naczepy i mobilne sklepy. Ponadto Fiat Professional współpracuje z najlepszymi w Europie firmami zajmującymi się zabudowami, w tym z AL-KO, liderem w branży produkcji specjalistycznych podwozi.

Podczas wydarzenia prezentowana jest także najszersza na rynku ekologiczna gama modeli. Oprócz Ducato Minibus Natural Power do zrównoważonego transportu, dopełnieniem oferty jest Doblo w wersji furgon z długim rozstawem osi oraz kompaktowy Fiorino, obydwa w wersji Natural Power zasilanej metanem, które umacniają pozycję lidera FCA w sprzedaży pojazdów CNG z ponad 720 000 sprzedanych samochodów osobowych i dostawczych.

Dopełnieniem stoiska Fiat Professional są niezwykłe koncepty Fullback Cross by Garage Italia oraz Talento Shuttle by Irmscher. Obydwie wersje wyposażenia wyrażają lifestylowy charakter, wszechstronność i pozwalają wyróżnić się w codziennym życiu oraz maksymalnie intensywnie przeżywać każdy moment dnia.

Na Salonie Samochodowym w Hanowerze debiutuje Mopar® Connect Fleet - innowacyjny zestaw połączonych usług, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa i zarządzanie flotami samochodów FCA przez menadżerów floty małych i średnich firm. Mopar Connect jest zintegrowany z systemem Uconnect LIVE oferującym nową funkcję - pomoc drogową w skład, której wchodzi pomoc w razie wypadku czy pomoc w zlokalizowaniu samochodu po kradzieży. Ponadto pozwala zdalnie sterować niektórymi funkcjami samochodu, a także oferuje innowacyjny zestaw usług z rozwiązaniami dopasowanymi dla zróżnicowanej klienteli.

Więcej informacji na temat prezentowanych modeli i usług Fiata Professional i marki Mopar podczas Salonu Samochodowego Hanover 2018 w załączniku.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.09.2018, 13:53
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ