Newsletter

TUMI publikuje skierowaną do kobiet kampanię z Rosario Dawson

17.07.2018, 17:28aktualizacja: 17.07.2018, 17:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowy Jork, 17 lipca 2018 r. /PRNewswire/ - Firma TUMI ogłosiła dziś publikację globalnej kampanii towarzyszącej premierze najnowszych kolekcji dla kobiet Georgica i Mezzanine oraz jesiennym kolekcjom Voyageur i Mariella.

Wszyscy podróżujemy na kilka sposobów. Czasami mamy potrzebę odkrywania, czasem chcemy zaprezentować się ze stylem, a w innych sytuacjach chcemy przejść wprost do sedna sprawy. Nigdy nie wystarcza nam tylko jedno rozwiązanie, co oznacza, że nigdy nie jesteśmy w pojedynczej podróży. Kampania dla kobiet TUMI podkreśla gamę wyjątkowych produktów dla kobiet, które pozwalają na zmianę wyglądu, lokalizacji i motywacji z łatwością w drodze z jednego miejsca do drugiego. Nie musimy ograniczać się do jednego rozwiązania - możemy wykorzystać wszystkie z nich.

W kampanii występuje jedna kobieta z czterema innymi osobowościami, którą gra aktorka, producentka i aktywistka Rosario Dawson. Każda odsłona bohaterki charakteryzuje się różnymi ambicjami, stylami i wzorami toreb, ale osobowości łączy jedna rzecz: wszystkie są w podróży dla siebie idealnej. Wyreżyserowana przez Allena Coultera kampania podąża śladami wcieleń bohaterki w ich podróżach z torbami TUMI w ręce i łączy je w jedną, wspólną podróż.

Zaczynamy od bohaterki TUMI w domu, na początku dnia. Kobieta udaje się do siłowni w surowym magazynie, wyjmuje rękawice bokserskie z torby Voyageur Colina Duffel i wchodzi na ring. Widać, że trenuje już od dawna: z jej oczu bije determinacja, na rękach widać siniaki, a z czoła spływa jej pot. W sile kobiety można dostrzec piękno gotowości na każde wyzwanie.

Kobieta następnie zmienia torbę na Georgica Yvonne Carry-All i z pewnością przemierza kontekst zawodowy, przewodząc grupie inwestorów. Nie można jej powstrzymać, a żadne wyzwanie nie jest dla niej za duże. Uścisk dłoni z współpracownikiem pieczętuje umowę. Bohaterka jest pełna ambicji i nigdy nie ustaje w dążeniu do doskonałości.

Pełna energii i celów bohaterka TUMI bierze ze sobą Mezzanine Joan Backpack i oddaje się pasjom. Charakteryzuje ją dynamizm i inspiracja. Kobieta dzieli się pomysłami z zespołem i zasłuchuje się w muzyce. Jej kreatywność jest pełna odwagi.

Na samym końcu bohaterka jest ekscentrycznym duchem artystycznym w swoim żywiole, kierując sesją zdjęciową. Kobieta wyraża swoje opinie i nie waha się je realizować. Sile jej pomysłów dorównuje wyłącznie wyrazistość jej stylu. Torba Mariella Vivian Tote robi duże wrażenie. Kobieta przewodzi zespołowi z dużą dozą pewności.

„Udział w kampanii TUMI był bardzo dobrym doświadczeniem - skomentowała Rosario Dawson. - Bardzo podobał mi się pomysł wyrażania siebie przez różne osobowości, robienie wrażenia i komunikowanie działań przepełnionych energią na każdym etapie podróży” - dodała gwiazda.

„W tej kampanii chcieliśmy podkreślić wartości wyrażane przez różne osobowości, które składają się na niesamowitą, silną, odporną i inteligentną kobietę - skomentował Victor Sanz, dyrektor kreatywny firmy TUMI. - Współpraca z Rosario nad zaprezentowaniem tej wspaniałej bohaterki światu była bardzo dobrym doświadczeniem. Bohaterka to kobieta, która nas inspiruje i reprezentuje wszystkie kobiety pokonujące bariery i żyjące w wielu trybach na całym świecie” - dodał dyrektor.

Modele Georgica, Mezzanine, Voyageur i Mariella będą dostępne w różnych wzorach, rozmiarach i kolorach w sklepach TUMI na całym świecie i na stronie TUMI.com.

O TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne, które podnoszą poziom, ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma jest towarzyszem w podróży dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji i ambicji. Produkty marki dostępne są w 75 krajach i w ponad 2200 punktach sprzedaży. Więcej informacji na temat marki TUMI można znaleźć na stronie www.TUMI.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/719040/TUMI_Fall_Campaign.jpg.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg.

Źródło: TUMI

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.07.2018, 17:28
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ