Newsletter

Jeep i Juventus wspólnie pod włoską flagą świętują zwycięstwo 2017-2018

15.05.2018, 13:41aktualizacja: 15.05.2018, 13:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jeep Juventus fot. 2
Jeep Juventus fot. 2
• Drużyna Bianconeri pobija swój własny rekord, zdobywając siódmy raz z rzędu tytuł Mistrza Włoch. • „Siedem" to wyjątkowa liczba, która przywołuje na myśl legendarny, siedmioszczelinowy grill, element charakterystyczny dla marki Jeep. • Mistrzostwo w zaledwie kilka dni po zdobyciu Pucharu Włoch.

Siódmy raz z rzędu Juventus zdobył Mistrzostwo Włoch w piłce nożnej Serii A TIM 2017-2018. Jest to nowy rekord w narodowej, włoskiej historii tej dyscypliny sportu. Drużyna Biało-Czarnych ponownie pokonała swoje granice, prezentując w ten sposób swoje podobieństwo do marki Jeep, która w charakterze oficjalnego sponsora towarzyszy piłkarzom w paśmie sukcesów już od sezonu 2012-2013. To dwie marki, które razem stanowią siłę, autentyczność, pasję i dążenie do pokonania wszelkich przeszkód.

Liczba siedem od zawsze związana była z historią Jeepa. Już w 1945 roku, CJ-2A, pierwszy Jeep zaprojektowany do użytku cywilnego charakteryzował się siedmioszczelinowym grillem i element ten stał się w miarę upływu czasu jednym z najbardziej rozpoznawalnych i kultowych symboli marki.

Scenerią tego sportowego wydarzenia był ponownie Stadion Olimpijski w Rzymie, na którym w ostatnią środę drużyna Bianconeri zdobyła trzynasty, a czwarty z rzędu Puchar Włoch.

Czwarty sezon z rzędu Juventus z logo Jeepa na koszulkach zawodników, odniósł podwójne zwycięstwo, zdobywając Mistrzostwo i Puchar Włoch. Kolejno, cztery Mistrzostwa i cztery Puchary: to rekord w stylu 4x4, autentycznym stylu Jeepa.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 15.05.2018, 13:41
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ