Newsletter

Tiendeo: Oferty cyfrowe zwiększają ruch w sklepach o 225%

26.04.2018, 13:36aktualizacja: 26.04.2018, 13:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

11% użytkowników Tiendeo odwiedza sklep po obejrzeniu katalogu w Internecie.

Barcelona, Hiszpania, 27 kwietnia 2018 r. /PRNewswire/ - Omnichannel stawia nowe wyzwania w polu pozyskiwania wskaźników pochodzących z cyfrowych kampanii marketingowych w szczególności ze względu na trudność monitorowania zachowania użytkowników poza siecią. Tiendeo - wiodący portal geolokalizowanych, internetowych katalogów i ofert - proponuję optymalizację wyliczeń ROI przy pomocy narzędzia Tiendeo Geotracking, które analizuje proces zakupowy użytkowników od zapoznania się z katalogiem po wizytę w sklepie.

Według danych zebranych przez Tiendeo Geotracking 11% użytkowników Tiendeo odwiedza sklep fizyczny po przejrzeniu ofert online (konwersja do punktu sprzedaży - ang. in-store conversion), co stanowi o 225% większą liczbę niż w przypadku konsumentów, którzy nie wiedzieli o cyfrowej promocji (przyrost - ang. uplift). Każda z tych wizyt przynosi markom ok. 1,3 euro (cost per visit). W podziale na sektory CPV jest niższy w supermarketach (1,02 euro) natomiast w odniesieniu do sektora dla majsterkowiczów (DIY) osiąga już wyższe wartości (1,89 euro).

Poza tymi wskaźnikami Tiendeo Geotracking wskazuje, ze użytkownicy odwiedzają dany sklep w ciągu trzech dni od zapoznania się z gazetką i robią zakupy średnio przez 18 minut i 32 sekundy, przy czym wartości te zmieniają się zależnie od branży. Dzięki tym danym detaliści otrzymują dokładne dane na temat czasu, który muszą poświęcić na realizację różnych działań zachęcających potencjalnych klientów do finalizacji zakupu.

Wyniki w zakresie konwersji do punktu sprzedaży, przyrostu i CPV umożliwiają detalistom dokładniejsze wyliczenie ROI dla swoich kampanii. W ten sposób marki mogą optymalizować swoje strategie marketingu prowadzone w Internecie i poza nim w celu osiągnięcia zakładanych celów.

Tiendeo

Tiendeo to internetowy portal skupiający geolokalizowane katalogi i oferty założony w 2011 r. w Barcelonie (Hiszpania). Obecnie platformę każdego miesiąca odwiedza 35 milionów użytkowników z 35 krajów, co przekłada się na 60 milionów odwiedzin. Financial Times i Statista ujęły niedawno Tiendeo w swoim rankingu 1.000 europejskich przedsiębiorstw, które w ciągu ostatnich pięciu lat rozwijały się najszybciej.

https://www.tiendeo.pl

Źródło: Tiendeo

KONTAKT:

Albada Santamaria Sala

tel. +34-930-160-305

e-mail: albada.santamaria@tiendeo.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.04.2018, 13:36
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ