Newsletter

Haier prezentuje COSMOPlat na targach Hannover MESSE, wykazując się światowej klasy kreatywnością w produkcji inteligentnej

26.04.2018, 10:55aktualizacja: 26.04.2018, 10:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Hanower, Niemcy, 25 kwietnia 2018 r. /PRNewswire/ - Firma Haier, wiodąca na świecie marka AGD, zaprezentowała nagradzaną platformę internetową COSMOPlat na targach Hannover Messe 2018. Tym samym firma wykazała się oryginalnością światowej klasy w zakresie inteligentnej produkcji.

Platforma COSMOPlat opracowana została niezależnie przez firmę Haier i zapewnia kreatywne, wszechstronne rozwiązanie odpowiadające na potrzeby masowego dostosowywania produktów. To z kolei może przyczynić się do zmian w globalnych przemysłowych łańcuchach dostaw, które są konieczne, aby przedsiębiorstwa były w stanie odpowiedzieć na coraz bardziej indywidualne potrzeby klientów w epoce cyfrowej.

"Z dumą prezentujemy serię zaawansowanych produktów i przełomową platformę COSMOPlat na targach Hannover Messe 2018 - skomentował Weijie Zhang, dyrektor generalny oddziały Haier Smart Manufacturing. - Świat przechodzi na gospodarkę opierającą się na internecie, a potrzeby klientów stają się coraz bardziej indywidualne. Tylko zmiana podejścia może pozwolić przedsiębiorstwom na pójście z duchem czasu, przetrwanie i wzrost w nowej epoce przemysłowej. Właśnie w tym może im pomóc platforma COSMOPlat" - dodał dyrektor.

Każdy odwiedzający targi Hannover MESSE miał możliwość wirtualnego uczestnictwa w całym procesie produkcji, od projektowania, przez opracowywanie i produkcję, po logistykę i dystrybucję. Platforma internetowa łączy wszystkie węzły procesowe współpracujące z użytkownikami i realizuje koncepcję „wzajemnego dopasowywania" prowadzącą do "długofalowej interakcji urządzeń sieciowych".

Poprzez interakcję z platformą klienci mogą tworzyć spersonalizowane zamówienia na produkty takie jak pralki czy lodówki, dostosowując ich funkcje do indywidualnych preferencji. W trakcie procesu produkcji otwarta sieć internetowa fabryk umożliwia klientom wizualny wgląd w przejrzysty proces produkcji. Przez wyposażenie urządzeń i pracowników w czujniki, robotykę i sztuczną inteligencję wszystkie elementy są połączone, co skutkuje inteligentnym i elastycznym procesem produkcji. Tak, jak zamówienia trafiają bezpośrednio od klientów do zakładów produkcyjnych, tak gotowe produkty przesyłane są do klientów bezpośrednio z fabryk. W ten sposób znika problem przechowywania i dystrybucji produktów.

Henning Kagermann, niemiecki fizyk i przedsiębiorca znany z promowania koncepcji przemysłu 4.0, która zakłada zwiększoną cyfryzację procesów produkcyjnych podziwiał kreatywność platformy COSMOPlat na targach przemysłowych.

"Widzimy silną tendencję do łączenia technologii internetu rzeczy i modeli biznesowych pozwalających na produkcję masową. Dlatego też potrzebujemy sieci przemysłowej, która pozwoli na połączenie wszystkich globalnych producentów, dostawców i użytkowników. Właśnie tę rolę spełnia platforma COSMOPlat marki Haier" - dodał Detlef Zuehlke, przewodniczący firmy SmartfactoryKL e.V.

Platforma COSMOPlat jest odzwierciedleniem nowego modelu biznesowego pozwalającego na integrację cyfrową wszystkich działań w procesach produkcyjnych i w łańcuchu dostaw, tym samym przecierając szlaki dla zupełnie nowej wizji i nowego podejścia do użytkowników.

W uznaniu roli odgrywanej przez firmę Haier pod względem przywództwa w zakresie innowacji i zmian w przemysłowych łańcuchach dostaw wiodący instytut badań i doradztwa Gartner przyznał platformie COSMOPlat nagrodę Gartner Supply Chainnovator Award w roku 2017. Tym samym firma Haier stała się jedyną firmą z obszaru Azji Pacyfiku, która zdobyła to wyróżnienie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.haier.net/en/.

Źródło: Haier Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.04.2018, 10:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ