Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Miłośnicy sportu, wśród których znaleźli się: Daria Józewczak, Magda Świderska, Karolina Drabek, Adam Fidusiewicz i Mateusz Kozłowski, jako pierwsi przetestowali nowy klub fitness, który znajduje się przy ul. Ułańskiej 8A w Katowicach.
W trakcie premierowej prezentacji nowego Studia McFIT, jego kierowniczka przedstawiła obecnym gościom strefy fitness wraz z różnorodnymi modułami treningowymi. Każdy może znaleźć tu coś dla siebie - zarówno trenerka personalna i dietetyczka, dbająca o różnorodność treningów swoich podopiecznych, Karolina Drabek, jak i ambitna studentka dietetyki oraz modelka, Magda Świderska. Wielkość siłowni oraz liczne możliwości treningu wywarły też ogromne wrażenie na medalistce sportów sylwetkowych, Darii Józewczak. "Jako katowiczanka i trener personalny, niezmiernie cieszę się, że w mieście pojawił się nowy klub fitness. Szeroki wybór stref treningowych z pewnością sprzyjać będzie nie tylko zawodowym sportowcom, ale również wszystkim tym, którzy potrzebują urozmaicenia i są głodni wrażeń".
Pasjonat treningów siłowych Mateusz Kozłowski najlepiej czuł się w strefie treningowej Cyberobics®, testując specjalny kurs Cyclingu, umożliwiający szlifowanie kondycji na trasach wiodących przez fascynujące krajobrazy. Z kolei aktora Adama Fidusiewicza zaciekawił dostępny kurs Performance, którego celem jest m.in. ulepszenie ogólnej koordynacji "Tworząc sceniczne historie muzyczno-ruchowe ważne jest, aby utrzymywać swoje ciało w świetnej kondycji. Co więcej, ruch wyzwala endorfiny, które są receptą na dobry nastrój. W strefach fitness McFIT codziennie możemy doświadczyć zupełnie innego oblicza treningu, wyzwalając tym samym kreatywność, bardzo ważną w pracy aktora".
KONTAKT:
Jarosław Zakrzewski
Partner of Promotion
tel. kom. +48 790 763 832
e-mail: j.zakrzewski@partnersi.com.pl
-
Katarzyna Radzikowska
McFIT Polska Sp. z o.o.
tel. kom. +48 885 101 790
e-mail: radzikowska@mcfit.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.03.2018, 13:56 |
Źródło informacji | McFIT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Jak poparcie protestów przekłada się na zakupy polskich produktów? Są już wyniki badań
60% Polaków ma w planach kupować więcej polskich owoców i warzyw - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Polska. Wśród owoców dominują jabłka, truskawki, czereśnie oraz maliny, śliwki, gruszki i borówki, wśród warzyw pomidory, ogórki, ziemniaki, marchew, cebula, kapusta i papryka.- 29.03.2024, 09:09
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Branża biotechnologiczna z całego świata dyskutowała w Warszawie
Najważniejsze wyzwania dla rozwoju rynku biotechnologicznego były tematem międzynarodowej konferencji Central European BioForum 2024 (CEBioForum 2024). To największe wydarzenie branży w Polsce, w którym udział wzięło kilkuset uczestników reprezentujących firmy i instytucje sektora biotechnologicznego z Europy i Ameryki Północnej.- 28.03.2024, 16:20
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: BioForum
-
Image
Czas na rower - szukamy okazji, stawiamy na bezpieczeństwo - prognoza OLX
Zmienił się model zakupu rowerów przez Polaków - teraz chętniej poszukujemy okazji czy dodatkowych akcesoriów. Inwestujemy też w rowery elektryczne [1]. Potwierdzają to dane OLX - w ciągu dwóch pierwszych miesięcy tego roku, na długo przed szczytem sezonu, na ogłoszenia w kategorii rowery odpowiedziało blisko 180 tys. użytkowników.- 28.03.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX