Newsletter

Dział Consumer Health firmy Merck realizuje zapowiedzi, uruchamiając inicjatywę WE100

16.01.2018, 09:35aktualizacja: 16.01.2018, 09:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

<ul>
<li>Dział Consumer Health firmy Merck przyśpiesza uruchomienie inicjatywy WE100® dzięki rozpoczęciu nowego programu współpracy z brytyjskimi farmaceutami mającego na celu przygotowanie społeczeństwa na epokę, w której ludzie żyją nawet 100 lat w zdrowiu;</li>
</ul>
<ul>
<li>Femibion® wyraża uznanie dla matek pracujących zawodowo w swojej nowej kampanii "MumPlus";</li>
</ul>
<ul>
<li>Rozszerzenie asortymentu dostępnych środków zawierających witaminę D marki Vigantol® poprzez wprowadzenie na rynek produktu Vigantolvit®.</li>
</ul>

Darmstadt, Niemcy, 18 stycznia 2018/PRNewswire/ - Firma Merck, lider w obszarze nauki i technologii, wykorzystuje wysoką dynamikę rozwoju działu Consumer Health do uruchomienia szeregu nowych programów w ramach zakrojonej na szeroką skalę inicjatywy WE100 firmy oraz jej dwóch popularnych marek. Inicjatywa WE100 powstała, aby urzeczywistnić misję działu Consumer Health polegającą na przygotowaniu społeczeństwa na nadchodzącą epokę, w której ludzie żyją nawet 100 lat w zdrowiu.

(Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/628079/Merck_Role_of_Pharmacy.jpg)

Nowy program współpracy z brytyjskimi farmaceutami na rzecz promocji zdrowego stylu życia

Po publikacji raportu w listopadzie 2017 r., w którym zaprezentowano sposób przygotowania młodszych pokoleń na życie nawet 100 lat w zdrowiu, dział Consumer Health firmy Merck kontynuuje realizację swojego ambitnego celu, czyli przejścia od idei dłuższego życia do dłuższego i zdrowszego życia. W tym celu firma przedłużyła współpracę z farmaceutami, uruchamiając nowy program szkoleniowy "Young for Old, Old for Young" [Młodzi dla Starszych, Starsi dla Młodych] w Wielkiej Brytanii.

Program jest ukierunkowany na wspieranie farmaceutów w pokonywaniu wyzwań, przed jakimi stają starzejący się konsumenci, takich jak nieodpowiednie odżywianie. Według British Nutrition Foundation [Brytyjska Fundacja ds. Żywienia] jedna na siedem osób w podeszłym wieku jest zagrożona ryzykiem niedożywienia (1). Dzięki programowi szkoleniowemu "Young for Old, Old for Young" farmaceuci podniosą swoje kwalifikacje w zakresie rozpoznawania potrzeb oraz udzielania porad odnośnie właściwego sposobu odżywiania.

Uta Kemmerich-Keil, dyrektor generalny i prezes działu Consumer Health firmy Merck, powiedziała: "Inicjatywa WE100 opiera się na filozofii głoszącej, że głównym celem wszystkich pokoleń powinna być dbałość o zdrowie, które umożliwi wydłużenie ludzkiego życia przy jednoczesnej poprawie jego jakości". Inicjatywa WE100 zdobyła w Wielkiej Brytanii uwagę i poparcie polityków, w tym m.in. Eleanor Smith, posłanki do Izby Gmin z ramienia Partii Pracy.

Kampania Femibion "MumPlus" wyrazem uznania dla matek pracujących zawodowo

Wyniki ostatnich badań (2) przeprowadzonych przez Femibion, markę o znaczeniu strategicznym dla działu Consumer Health, zajmującą się produkcją zestawów witamin dla kobiet w ciąży, ujawniły, że 62% kobiet uważa, iż posiadanie dzieci zatrzyma lub opóźni rozwój ich kariery zawodowej. W związku z tym kierownictwo Femibion postanowiło wezwać do fundamentalnej zmiany relacji panujących w zakładach pracy, tak aby macierzyństwo było odpowiednio doceniane i stało się powodem do dumy. Spośród kobiet biorących udział w badaniu 94% przyznało, że jest to słuszna inicjatywa, jednocześnie zaznaczając, że rzeczywistość często rozmija się z oczekiwaniami.

Poprzez serię kreatywnych filmów marka szerzy swoje pokrzepiające przesłanie, że macierzyństwo oraz kariera powinny współistnieć w symbiozie, a nie stanowić wzajemnie wykluczające się opcje. Kampania MumPlus ma swój profil na stronie LinkedIn, który stworzono, aby zainspirować kobiety do okazania wsparcia kampanii i zachęcić pracodawców do zmiany sposobu postrzegania matek pracujących zawodowo w ich zakładach pracy. Celem dalszej promocji przekazu kampanii opracowano specjalną odznakę, której pracujące matki mogą używać na swoim profilu LinkedIn. Prezentując tę odznakę, kobiety korzystające z serwisu LinkedIn pokazują, że macierzyństwo może również stanowić wartość w miejscu pracy. Femibion kontynuuje przecieranie szlaków cyfrowej transformacji działu, koncentrując się na zasadniczych elementach strategii marketingowej, do których należy nawiązywanie kontaktów z konsumentami w wirtualnej rzeczywistości, np. poprzez inicjowanie dyskusji za pośrednictwem serwisu LinkedIn, będącym ważną platformą dla pracujących matek, które tworzą swoje profile zawodowe online.

Skuteczna ekspansja marki podtrzymuje ideę przyświecającą producentowi leku Vigantol

Vigantol, najpopularniejsza marka witaminy D w Niemczech (3), efektywnie zwiększyła wachlarz produktów, wprowadzając na niemiecki rynek suplement diety Vigantolvit (2000 IU), dzięki czemu sprzedaż marki osiągnęła znaczny, dwucyfrowy wzrost.

Kampania reklamowa najnowszego produktu Vigantolvit ma na celu zademonstrowanie, w jaki sposób zdrowy i świadomy styl życia może pomóc przygotować się do aktywnej przyszłości. Główną postacią kampanii jest sześćdziesięcioletnia babcia, która uprawia surfing wraz ze swoją córką i wnuczką. Materiał odzwierciedla również dążenie marki Vigantolvit do promowania aktywnego stylu życia jako elementu łączącego pokolenia. Czerpiąc z motta "Young with the old. Old with the young" ("Młodzi ze starszymi. Starsi z młodymi"), kampania w pełni wpisuje się w cel działu Consumer Health, jakim jest przygotowanie społeczeństwa na nową erę, w której będziemy mogli żyć nawet 100 lat, ciesząc się dobrym zdrowiem.

Dział Consumer Health firmy Merck

Celem działu Consumer Health firmy Merck jest wspieranie w przygotowaniu społeczeństwa na nową erę, w której będziemy mogli żyć nawet 100 lat w zdrowiu. W tym celu firma wspiera tzw. inicjatywę WE100® mającą na celu aktywację projektów i strategii komunikacyjnych. Najpopularniejsze marki działu - m.in. Neurobion®, Bion®, Nasivin®, Seven Seas®, Dolo-Neurobion® i Femibion® wspierają ten nadrzędny cel dzięki innowacjom inspirowanym przez klientów. Dział Consumer Health działa na ponad 40 rynkach na świecie, zatrudniając ponad 3 800 pracowników. W skład oferty wchodzą marki, których wartość sprzedaży sięga miliarda dolarów rocznie. Consumer Health, należący do sektora opieki zdrowotnej, jest działem Grupy Merck z siedzibą główną w Darmstadt (Niemcy). Więcej informacji dostępnych jest pod adresem http://www.merck-consumer-health.com oraz https://twitter.com/merck_ch.

Wszystkie informacje prasowe dotyczące firmy Merck są rozpowszechniane za pośrednictwem poczty elektronicznej i jednocześnie publikowane w serwisie internetowym Merck. Na stronie http://www.merckgroup.com/subscribe można dokonać rejestracji, zmienić wybrane ustawienia lub zrezygnować z subskrypcji biuletynu.

Merck

Firma Merck jest liderem w branży nauki i technologii stosowanych w opiece zdrowotnej, a także w dziedzinie nauk przyrodniczych oraz zaawansowanych technologicznie materiałów chemicznych. Około 50 tys. pracowników firmy działa na rzecz poprawy jakości życia pacjentów, a w ofercie usług spółki znaleźć można terapie z wykorzystaniem biofarmaceutyków w leczeniu nowotworów czy stwardnienia rozsianego, najnowocześniejsze systemy w badaniach naukowych i produkcji, jak również ciekłe kryształy wykorzystywane w smartfonach i telewizorach LCD. W roku 2016 dochody ze sprzedaży osiągnięte przez spółkę Merck w 66 krajach wyniosły 15 miliardów euro.

Spółka Merck, założona w 1668 r., jest jedną z najstarszych na świecie firm branży farmaceutycznej i chemicznej. Rodzina, która założyła spółkę, po dziś dzień pozostaje większościowym udziałowcem notowanej na giełdzie grupy kapitałowej i posiada światowe prawa do nazwy i marki Merck. Jedynym wyjątkiem są Stany Zjednoczone i Kanada, gdzie firma występuje pod nazwą EMD Serono, EMD Millipore i EMD Performance Materials.

(1) British Nutrition Foundation (Brytyjska Fundacja ds. Żywienia) (2016). Older adults (Osoby starsze) [online]. Dostępna na: https://www.nutrition.org.uk/nutritionscience/life/older-adults.html?limit=1&start=5 [dostęp: 13 lutego 2017 r.].

(2) Ankieta Femibion przeprowadzona w Niemczech w 2017 r.

(3) Insight Health Marktdaten, ehem. VIGANTOLETTEN®, Absatz MAT 08/2017

Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160524/371574LOGO

Źródło: Merck

KONTAKT:

Lars Atorf

tel. +49-6151-856-3114

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.01.2018, 09:35
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ