Newsletter

Enel-Med z nową aplikacją mobilną

28.09.2017, 13:22aktualizacja: 28.09.2017, 13:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Enel-Med - aplikacja 3
Enel-Med - aplikacja 3
Dostępność terminów, zakres świadczonych usług czy opinie o lekarzach, to dzisiaj informacje, których na co dzień poszukują w Internecie tysiące pacjentów. W odpowiedzi na ich potrzeby, Enel-Med uruchomił aplikację medyczną, która umożliwia m.in. konsultację lekarską poprzez czat, videoczat i rozmowę telefoniczną.

Aplikacja poza standardowymi funkcjonalnościami daje m.in. możliwość przeglądania rankingu lekarzy i wybierania konsultacji u najwyżej cenionych specjalistów, a także odbierania wyników badań bez konieczności wizyty w placówce. „Dzisiejszy model poszukiwania informacji przez klientów obejmuje przede wszystkim uzyskanie dostępu do oferty z poziomu telefonu. Mając tego świadomość postawiliśmy przede wszystkim na użyteczność aplikacji oraz innowacyjne funkcjonalności. Intensywne prace nad User Experience zaowocowały intuicyjną aplikacją, która w wygodny sposób umożliwia zarządzanie swoim zdrowiem” - komentuje start usługi Jacek Rozwadowski, wiceprezes Grupy Enel-Med.

Atutem aplikacji jest także możliwość zameldowania się w oddziale. Pacjent bez konieczności podchodzenia do recepcji otrzymuje informację o numerze gabinetu, w którym oczekuje na niego lekarz. Aplikacja umożliwia dokonanie płatności oraz korzystanie z kompleksowej oferty e-wizyt z poziomu smartfona. Zdalnie można skorzystać z konsultacji m.in. alergologa, dietetyka, internisty czy dermatologa.

Aplikacja dostępna jest zarówno dla klientów Enel-Med, jak i dla osób które nigdy nie korzystały z usług firmy. Nowi Klienci mogą zarejestrować się w aplikacji, sprawdzić ranking lekarzy i umówić się na wizytę z 20% zniżką przy płatności przez aplikację.

W ramach kampanii promującej aplikację przewidziana jest także akcja społeczna #SzybkaPomoc, organizowana z okazji Międzynarodowego Dnia Pierwszej Pomocy. Zostaną przeprowadzone warsztatów z pierwszej pomocy w wybranych redakcjach i zwiększenie świadomości społeczeństwa. „Wspieranie polityki well-being w firmach oraz promowanie odpowiedzialnych praktyk pracodawców w obszarze zdrowia pracowników to jeden z celów działania Enel-Med. Mamy nadzieję, że inicjatywa #SzybkaPomoc zwróci uwagę przedsiębiorstw na konieczność edukowania zespołu i zwiększania świadomości roli pierwszej pomocy w zwykłych, codziennych sytuacjach” - dodaje wiceprezes Rozwadowski.

Więcej informacji na temat usługi: http://aplikacja.enel.pl/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 28.09.2017, 13:22
Źródło informacji Enel-Med. Sp. z o.o.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ