Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zdecydowana większość Polaków ma przynajmniej jeden problem z włosami. Najpopularniejszym jest łupież (28% badanych), przetłuszczająca się skóra głowy (20%), wypadanie (27%) oraz przesuszone końcówki (17,5%). W badaniu przeprowadzonym na zlecenie WS Academy Wierzbicki&Schmidt, profesjonalnej marki kosmetyków do pielęgnacji włosów, tylko 15% ankietowanych wskazało, że nie ma żadnych kłopotów z włosami.
Mimo powszechnych dolegliwości, większość (71%) do pielęgnacji na co dzień używa wyłącznie szamponu. Tylko 31,5% sięga również po odżywki ze spłukiwaniem, w dalszej kolejności po maski (20%) i odżywki bez spłukiwania (16%). Wybierając kosmetyki 40% badanych kieruje się jakością, częściej niż co trzeci (36%) ceną, a 30% także dopasowaniem do potrzeb. A jakie znaczenie ma skład? Tylko 5% Polaków deklaruje, że zna wiele składników kosmetyków i tyle samo osób stara się analizować etykiety. Aż 30% ankietowanych nie rozpoznaje niestety składu i interesuje się jedynie przeznaczeniem kosmetyku, a 21% zapoznaje się z nim tylko wówczas, gdy szuka specjalistycznego produktu.
Chociaż znajomość składów kosmetycznych nie jest mocną stroną Polaków, 76% deklaruje poszukiwanie informacji na temat pielęgnacji włosów. Reszta robi to według własnego uznania. Głównym źródłem wiedzy są portale internetowe (35%), konsultacje z fryzjerem (29%), a także blogi (23%). Często wiedza lub intuicja okazuje się jednak niedostateczna, bowiem ciągle popełniamy błędy pielęgnacyjne. 44% ankietowanych trze włosy po umyciu ręcznikiem, 26% aplikuje szampon bezpośrednio na skórę głowy, a co czwarty zasypia z mokrą głową lub przesusza włosy gorącym powietrzem suszarki. Wiele osób popełnia niestety kilka grzechów jednocześnie, co zwiększa ryzyko uszkodzenia kosmyków i podrażnień skóry głowy.
Realizacja SW RESEARCH, zlecenie WS Academy Wierzbicki&Schmidt, metoda CAWI na 1045 Polaków w wieku 18-40 lat.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.08.2017, 16:30 |
Źródło informacji | WS Academy Wierzbicki & Schmidt |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Dreame X40 ultra - rewolucja w sprzątaniu domu
- 25.04.2024, 10:07
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Dreame
-
Image
Poznański kultowy hotel świętuje 60 lat. Restauracja odtworzyła dania sprzed lat
Hotel Mercure Poznań Centrum świętuje w tym roku jubileusz 60-lecia powstania, kontynuując tradycje hotelu Merkury, pierwszego luksusowego obiektu wybudowanego w powojennej Polsce. Z tej okazji szef kuchni restauracji Mikołaj Adamczyk zaprasza na kulinarną podróż w przeszłość. Inspirując się historycznymi menu i we współpracy z szefem z tamtych lat Wojciechem Wiciakiem stworzył kartę retro, która przenosi nas do lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych.- 19.04.2024, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Hotel Mercure Poznań Centrum