Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zdecydowana większość Polaków ma przynajmniej jeden problem z włosami. Najpopularniejszym jest łupież (28% badanych), przetłuszczająca się skóra głowy (20%), wypadanie (27%) oraz przesuszone końcówki (17,5%). W badaniu przeprowadzonym na zlecenie WS Academy Wierzbicki&Schmidt, profesjonalnej marki kosmetyków do pielęgnacji włosów, tylko 15% ankietowanych wskazało, że nie ma żadnych kłopotów z włosami.
Mimo powszechnych dolegliwości, większość (71%) do pielęgnacji na co dzień używa wyłącznie szamponu. Tylko 31,5% sięga również po odżywki ze spłukiwaniem, w dalszej kolejności po maski (20%) i odżywki bez spłukiwania (16%). Wybierając kosmetyki 40% badanych kieruje się jakością, częściej niż co trzeci (36%) ceną, a 30% także dopasowaniem do potrzeb. A jakie znaczenie ma skład? Tylko 5% Polaków deklaruje, że zna wiele składników kosmetyków i tyle samo osób stara się analizować etykiety. Aż 30% ankietowanych nie rozpoznaje niestety składu i interesuje się jedynie przeznaczeniem kosmetyku, a 21% zapoznaje się z nim tylko wówczas, gdy szuka specjalistycznego produktu.
Chociaż znajomość składów kosmetycznych nie jest mocną stroną Polaków, 76% deklaruje poszukiwanie informacji na temat pielęgnacji włosów. Reszta robi to według własnego uznania. Głównym źródłem wiedzy są portale internetowe (35%), konsultacje z fryzjerem (29%), a także blogi (23%). Często wiedza lub intuicja okazuje się jednak niedostateczna, bowiem ciągle popełniamy błędy pielęgnacyjne. 44% ankietowanych trze włosy po umyciu ręcznikiem, 26% aplikuje szampon bezpośrednio na skórę głowy, a co czwarty zasypia z mokrą głową lub przesusza włosy gorącym powietrzem suszarki. Wiele osób popełnia niestety kilka grzechów jednocześnie, co zwiększa ryzyko uszkodzenia kosmyków i podrażnień skóry głowy.
Realizacja SW RESEARCH, zlecenie WS Academy Wierzbicki&Schmidt, metoda CAWI na 1045 Polaków w wieku 18-40 lat.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.08.2017, 16:30 |
Źródło informacji | WS Academy Wierzbicki & Schmidt |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Branża biotechnologiczna z całego świata dyskutowała w Warszawie
Najważniejsze wyzwania dla rozwoju rynku biotechnologicznego były tematem międzynarodowej konferencji Central European BioForum 2024 (CEBioForum 2024). To największe wydarzenie branży w Polsce, w którym udział wzięło kilkuset uczestników reprezentujących firmy i instytucje sektora biotechnologicznego z Europy i Ameryki Północnej.- 28.03.2024, 16:20
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: BioForum
-
Image
Czas na rower - szukamy okazji, stawiamy na bezpieczeństwo - prognoza OLX
Zmienił się model zakupu rowerów przez Polaków - teraz chętniej poszukujemy okazji czy dodatkowych akcesoriów. Inwestujemy też w rowery elektryczne [1]. Potwierdzają to dane OLX - w ciągu dwóch pierwszych miesięcy tego roku, na długo przed szczytem sezonu, na ogłoszenia w kategorii rowery odpowiedziało blisko 180 tys. użytkowników.- 28.03.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
-
Image
Tumi prezentuje kolekcję damską Asra w kampanii z udziałem nowej globalnej ambasadorki marki, Mun Ka Young
TUMI umacnia swoje miejsce w świecie mody damskiej dzięki nowej kolekcji, która jest jednocześnie nowoczesna i wszechstronna.- 27.03.2024, 08:44
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire