Newsletter

Calvin Klein, Inc. zapowiada światową kampanię reklamową - jesień 2017 - kolekcji CALVIN KLEIN 205W39NYC

24.07.2017, 12:59aktualizacja: 24.07.2017, 12:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - władze Calvin Klein, Inc., spółki zależnej należącej w całości do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłosiły dzisiaj globalną, multimedialną kampanię reklamową kolekcji CALVIN KLEIN 205W39NYC na jesień 2017. Będzie to pierwsza kampania reklamowa kolekcji CALVIN KLEIN 205W39NYC realizowana pod kierownictwem głównego dyrektora kreatywnego Rafa Simonsa.

Do niniejszej wiadomości prasowej dołączone są multimedia. Pełna wersja wiadomości dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51593572&lang=en

Fotograf Willy Vanderperre jest autorem zdjęć tej przykuwającej uwagę kampanii, w której udział wzięło 22 modeli pozujących na tle bilbordów z poprzedniej kampanii reklamowej: CALVIN KLEIN: American Classics. Bilbordy z poprzedniej kampanii, zawierające prace Andy’ego Warhola, ustawiono na kalifornijskiej pustyni na kilka dni przed rozpoczęciem sesji. Kampania stanowi swego rodzaju studium sztuki i „sztuczek”, rzeczywistości i wyobraźni, połączenie manierystycznego świata „haute couture” z elementami życia codziennego. W szerszej perspektywie jest ona eksploracją filmowej i romantycznej wizji Ameryki widzianej oczami osoby spoza tych kręgów, światem iluzji, która stała się rzeczywistością dla głównego dyrektora kreatywnego Rafa Simonsa i dyrektora kreatywnego Pietera Muliera.

Dzięki wykorzystaniu 850 mln kopii fotografii na 22 rynkach światowych oraz użyciu i łączeniu różnego rodzaju mediów kampania będzie stanowić kolejny krok na drodze ewolucji marki CALVIN KLEIN pod kierownictwem Simonsa. Magazyny modowe oraz lifestylowe będą zamieszczać obszerne artykuły na temat produktów marki w swoich wrześniowych wydaniach poświęconych modzie. Materiały z głośnej kampanii „American Classics” zostaną ponownie wykorzystane na wielkoformatowych, dobrze widocznych bilbordach w kluczowych lokalizacjach miast takich jak Nowy Jork, Paryż czy Bruksela, a także w miastach chińskich, koreańskich i w Hong Kongu.

Jesienna kolekcja CALVIN KLEIN 205W39NYC będąca przedmiotem kampanii zawiera mieszankę strojów a la mundury orkiestry reprezentacyjnej, płaszczy ochronnych z elementami plastikowymi, garniturów dla maklerów, odzieży wykonanej z ręcznie tkanych tkanin, strojów do pracy oraz odzieży w stylu zachodnim. Kolekcja wprowadza również nową linię designerskich jeansów CALVIN KLEIN JEANS ESTABLISHED 1978, która będzie stanowić część kolekcji biznesowej CALVIN KLEIN 205W39NYC. Odzież tej linii zawierać będzie ekskluzywną łatkę z zarysem sylwetki inspirowanej kultową fotografią Brooke Shields wykonaną przez Richarda Avedona na potrzeby kampanii Calvin Klein Jeans z 1981 r. Ta ikoniczna fotografia ukazała się niedługo po rozpoczęciu kampanii Calvin Klein Jeans, która zapoczątkowała produkcję designerskich jeansów. Linia CALVIN KLEIN JEANS ESTABLISHED 1978 celebruje zarówno historię, jak i przyszłość marki.

Calvin Klein to światowa marka lifestylowa, która uosabia odważne, progresywne i ponętne idee, charakteryzujące się często estetycznym minimalizmem. Naszym celem jest ekscytowanie i inspirowanie naszych odbiorców w oparciu o prowokujące obrazy oraz niezwykłe wzory, które rozbudzają zmysły.

Powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza, osiągając uznanie i pozycję lidera amerykańskiego rynku mody dzięki prostym rozwiązaniom estetycznym oraz innowacyjnemu wzornictwu. W 2015 r. firma Calvin Klein osiągnęła przychody na poziomie przekraczającym 8 mld USD, dzięki sprzedaży swoich produktów w ponad 110 krajach świata. Calvin Klein zatrudnia ponad 10 000 pracowników na całym świecie. PVH Corp. nabyła markę w 2003 r.

PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie z ponad 130-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w markach i formach działalności czerpiących z bogatej kultury Ameryki. Posiada przeszło 30 tys. współpracowników w ponad 40 krajach i osiąga przeszło 8 mld przychodu. W portfolio firmy znajdują się kultowe marki takie jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s czy Olga oraz różnorodne produkty rynkowe sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.

* Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International, Ltd.

NOTA EDYTORSKA: CALVIN KLEIN 205W39NYC

INFORMACJE O AUTORZE FOTOGRAFII: © 2017 Willy Vanderperre

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: facebook.com/calvinkleincalvinklein.tumblr.comgoogle.com/+calvinkleinyoutube.com/calvinkleintwitter.com/calvinkleininstagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein

snapchat: calvinklein

twitter: @calvinklein

Źródłowa wersja informacji jest dostępna na stronie businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51593572&lang=en

Źródło: Calvin Klein, Inc.

KONTAKT:

Calvin Klein, Inc.

Alexandra Wagner

Starszy wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej

tel. 212-292-9794

e-mail: alexandrawagner@ck.com

-

Amanda Pena

tel. 212-292-9223

Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej

e-mail: amandapena@ck.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.07.2017, 12:59
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ