Newsletter

Oddziały Omnicom Media Group wyróżniają się w Cannes

23.06.2017, 11:09aktualizacja: 23.06.2017, 11:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- OMD zdobywa tytuł sieci medialnej roku;- Hearts & Science jedynym zdobywcą wielokrotnego złota w kategorii media;- PHD zdobywa cyfrowe Grand Prix.

Cannes, Francja, 22 czerwca 2017 r. /PRNewswire/ - Grupa Omnicom Media Group (OMG), wydział usług medialnych spółki Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC) zakończyła pierwszy rok działalności z trzema oddziałami sieciowymi walczącymi o uznanie na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Wszystkie trzy oddziały zdobyły najwyższe odznaczenia.

Najbardziej wśród uznanych firm wyróżnił się oddział OMD Worldwide, który zdobył odznaczenie sieci medialnej roku w wyniku otrzymania jednego złotego, pięciu srebrnych i pięciu brązowych lwów oraz 14 nominacji w różnych kategoriach lwów medialnych.

Biorący udział w plebiscycie w Cannes po raz pierwszy oddział Hearts & Science był jedyną siecią, która zdobyła dwa złote odznaczenia w kategorii mediów, a w końcowym rozliczeniu zdobyła dwa złote, jednego srebrnego lwa oraz pięć nominacji w 14 kategoriach, co oznacza, że konwersja nominacji wyniosła 30%, a konwersja z nominacji na wygraną - 60%.

Oddział PHD dołączył do grona zwycięzców zdobywając wiele nagród poza kategorią mediów, włączywszy złoto w druku oraz cyfrowe Grand Prix.

Nagroda sieci roku dla OMD

Liczba 11 medialnych lwów przyznana OMD odzwierciedla pracę oddziału z szerokim wachlarzem klientów, włączywszy motoryzację, żywność i napoje, organizacje nie dla zysku, handel i technologię we wszystkich regionach. Oddział zdobył następujące wyróżnienia:

- Doskonałe planowanie mediów: ZŁOTY LEW dla MANNING GOTTLIEB OMD za "NO ONE SHOULD HAVE NO ONE" (AGE UK);

- Wykorzystanie danych w czasie rzeczywistym: SREBRNY LEW dla OMD SINGAPORE za "Restaurant Capacity Based Advertising for McDelivery" (MCDONALD'S)

- Targetowanie na podstawie danych: SREBRNY LEW dla MANNING GOTTLIEB OMD za "No One Should Have No One" (Age UK);

- Samochody oraz produkty i usługi motoryzacyjne: SREBRNY LEW dla OMD Dubai za "Camelpower Automotive" (NISSAN);

- Media i publikacje: SREBRNY LEW dla OMD UK za "Channel 4 Paralympics" (PARALYMPICS CHANNEL 4);

- Wykorzystanie mediów zintegrowanych: SREBRNY LEW dla OMD UK za "Channel 4 Paralympics" (PARALYMPICS |CHANNEL 4);

- Wykorzystanie marki lub produktu jako elementu programu lub platformy: BRĄZOWY LEW dla OMD USA za "Serena Match Point" (GATORADE /PEPSICO);

- Wykorzystanie telewizji: BRĄZOWY LEW dla OMD DOMINICANA za "Equalitv International Women's Day" (LA SIRENA);

- Wykorzystanie marki lub produktu jako elementu programu lub platformy: BRĄZOWY LEW dla OMD USA za "Super Bowl Drones Half Time Show" (INTEL);

- Wykorzystanie pozostałych ekranów: BRĄZOWY LEW dla MANNING GOTTLIEB OMD za "Spring Waitrose" (WAITROSE);

- Wykorzystanie marki lub produktu jako elementu programu lub platformy: dla MANNING GOTTLIEB OMD za "Buster the Boxer" (JOHN LEWIS).

Wyjątkowe osiągnięcia w pierwszym roku Hearts & Science

Oddział Hearts & Science wyróżnił się kampanią, którą widzowie Super Bowl już wcześniej okrzyknęli swoją ulubioną. Kampania agencji, która działa na rynku od zaledwie 14 miesięcy zdobyła następujące wyróżnienia w Cannes:

- Wykorzystanie marki lub produktu jako elementu programu lub platformy: ZŁOTY LEW za "Bradshaw Super Bowl Stain" (TIDE| P&G |);

- Wykorzystanie wydarzenia: ZŁOTY LEW za "Bradshaw Super Bowl Stain" (TIDE/P&G);

- Doskonała realizacja mediów: SREBRNY LEW za "Bradshaw Super Bowl Stain" (TIDE/P&G).

Poza kategoriami medialnymi oddział PHD zdobył cyfrowe Grand Prix we współpracy z Droga 5 za humorystyczną i ciekawą kampanię "Did you mean MailChimp?". Kampania opierała się na różnych formach nazwy dostawcy marketingu e-mail i wykorzystała je jako inspirację dla szeregu filmów i elementów interaktywnych.

Omnicom Media Group

Omnicom Media Group (OMG) jest wydziałem usług medialnych grupy Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), wiodącej spółki reklamowej, marketingowej i komunikacji korporacyjnej, która świadczy usługi na rzecz ponad 5000 klientów w ponad 100 krajach. Grupa Omnicom Media Group obejmuje sieci pełnego zakresu OMD, PHD i Hearts & Science, a także globalną platformę danych i analityki Annalect, Resolution Performance Media oraz wiele innych oddziałów zajmujących się specjalistyczną komunikacją medialną.

Źródło: Omnicom Media Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.06.2017, 11:09
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii